100 links er da fint, men efter min mening ska det så gøres over midst 2 måneder. Henning |
Så vidt jeg ved er der intet problem ved at smide 100 links op på en gang. Crawlerne finder dem løbende alligevel.
Så vidt jeg ved er der intet problem ved at smide 100 links op på en gang. Crawlerne finder dem løbende alligevel. |
Hej jeg vil gerne modtage en pb med listen |
Det er delvist korrekt! Hvis du laver 100 links på sider som Amino så kommer de alt for hurtigt. Hvis du laver 100 links på alle mulige sider så kommer de fleste på løbende, men det kommer helt an på hvilke sider det er. |
Hvis man bestiller 100 links, så vil de som udgangspunkt blive oprettet over 2 måneder. Hvis andet ønskes, så kan vi sagtens lave en aftale. Jer der har bedt om det, har modtaget en PB :) Mvh Christian Fog |
En PB med hhv 50 og 100 stk listen pls. |
Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.
|
PB er aktiveret :-) |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Er ikke helt med, hvordan det virker...! |
Er interesseret i dit 100 link tilbud. Kan du give mig en liste over hvilke sider de blvier smidt ind på? |
Følg søgemaskineoptimering fra denne gut