Hej Amino'er Jeg har lige fået op købt mit domæne hos dandomain. Jeg leder nu efter en webshop løsning som kan give mig adgang til - et godt CMS / redigeringsprogram. - Webhotel og webmail ink. - Betalingsgateway ( Internationale kort ) ( Er ikke så skarp på det punkt, om jeg også have fat i nets eller? ) Men designet i sig selv, hvis det er godt og brugervenligt cms. ( Alt sådan moget med opensource kan jeg ikke finde ud af, men er villig til at lærer det. :) Men igen en god webshop løsning søger jeg til min kommende webshop. Nogle foreslag? Jeg har set på web10 webshopløsning som umiddelbart ser tilfredsstillende ud frem for dandomain. Mvh. Kristian Lim Andersen |
Hej Kristian
Vi er i gang med at udvikle et shopmodul til WordPress hvor søgemaskineoptimering er tænkt med overalt (modsat de fleste andre systemer der som udgangspunkt ikke er designet efter at være rigtigt søgemaskinevenlige).
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre lidt mere om hvilke funktioner du skal bruge for at sikre at du eventuelt kan bruge vores kommende løsning.
Forskellen på vores løsning og f.eks. Magento og Prestashop er at vores løsning har færre indstillingsmuligheder, men derimod er synligheden i absolut top, også i standardversionen.
Hvis søgemaskineoptimering er et vigtigt parameter for dig synes vi skulle tage en snak omkring det vi kan tilbyde og finde ud af om vores løsning dækker dine behov.
Prisen starter ved 149,-/måned, dertil kommer oprettelse som afhænger af om du skal have et unikt design eller kan bruge et af vores standarddesigns (som vi modificerer mht til farver, logo m.m.).
Vi yder i øvrigt support på shoppen så hvis du har problemer kan du løbende kontakte os. Du får også adgang til supportforum hvor du kan få besvaret spørgsmål og lære mere om shoppen.