Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en god webløsning til min kommende webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har lige fået op købt mit domæne hos dandomain.

Jeg leder nu efter en webshop løsning som kan give mig adgang til

- et godt CMS / redigeringsprogram.

- Webhotel og webmail ink. 

- Betalingsgateway ( Internationale kort )

( Er ikke så skarp på det punkt, om jeg også have fat i nets eller? )

Men designet i sig selv, hvis det er godt og brugervenligt cms. ( Alt sådan moget med opensource kan jeg ikke finde ud af, men er villig til at lærer det. :)   

Men igen en god webshop løsning søger jeg til min kommende webshop. 

Nogle foreslag? 

Jeg har set på web10 webshopløsning som umiddelbart ser tilfredsstillende ud frem for dandomain.

Mvh.

Kristian Lim Andersen

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:55

Hej Kristian

Vi er i gang med at udvikle et shopmodul til WordPress hvor søgemaskineoptimering er tænkt med overalt (modsat de fleste andre systemer der som udgangspunkt ikke er designet efter at være rigtigt søgemaskinevenlige).

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre lidt mere om hvilke funktioner du skal bruge for at sikre at du eventuelt kan bruge vores kommende løsning.

Forskellen på vores løsning og f.eks. Magento og Prestashop er at vores løsning har færre indstillingsmuligheder, men derimod er synligheden i absolut top, også i standardversionen.

Hvis søgemaskineoptimering er et vigtigt parameter for dig synes vi skulle tage en snak omkring det vi kan tilbyde og finde ud af om vores løsning dækker dine behov.

Prisen starter ved 149,-/måned, dertil kommer oprettelse som afhænger af om du skal have et unikt design eller kan bruge et af vores standarddesigns (som vi modificerer mht til farver, logo m.m.).

Vi yder i øvrigt support på shoppen så hvis du har problemer kan du løbende kontakte os. Du får også adgang til supportforum hvor du kan få besvaret spørgsmål og lære mere om shoppen.

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Skrevet kl. 12:15

Hej Thomas

Jeg er meget interesseret i at se nærmere på jeres tilbud.

Her er en liste over de funktioner, jeg skal bruge på min webshop.

- Betalings-gateway ( Internationale kort )  Jeg har set nogle priser på quickpay at PBS / NETS forlanger 3500 kr for oprettelse af det og 1000kr pr måned.? Syntes jeg virker urealistisk. Håber jeg har set forkert.

Ellers:

- Nyhedsbreve 

- Søgeoptimering ( Vigtigt )

- En indkøbskurv ( Går nok under betalingsmodul ) Altså simpelt som en side som www.trendlovers.dk/

- Og self. et brugervenligt cms, så jeg kan rode med designet, billeder, ordre,

Mit bedste eksempel på noget der ligner det jeg har i tankerne: www.trendlovers.dk/

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 12:32

Jeg har selv brugt Dandomain. Dandomain har mange muligheder og selv en uafaren kan få smækket en side op på 1 uges tid, Dandomain er også super vilige til at hjælpe!

Mvh

CoverFred.com

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Skrevet kl. 12:35

Jeg er syntes bare ikke deres webshop løsning har det som andre har at byde på. f.eks. på web10 er der betalingsgateway ink. 

Dog syntes jeg, det er en kamp at finde ud af omkring betalingsgateway og diverse moduller der skal tilføjes. Men jeg lærer det kun ved at gå igang. :)

Mvh.

Kristian Lim Andersen

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:40

Kristian Lim Andersen:

Hej Thomas

Jeg er meget interesseret i at se nærmere på jeres tilbud.

Her er en liste over de funktioner, jeg skal bruge på min webshop.

- Betalings-gateway ( Internationale kort )  Jeg har set nogle priser på quickpay at PBS / NETS forlanger 3500 kr for oprettelse af det og 1000kr pr måned.? Syntes jeg virker urealistisk. Håber jeg har set forkert.

Ellers:

- Nyhedsbreve 

- Søgeoptimering ( Vigtigt )

- En indkøbskurv ( Går nok under betalingsmodul ) Altså simpelt som en side som www.trendlovers.dk/

- Og self. et brugervenligt cms, så jeg kan rode med designet, billeder, ordre,

Mit bedste eksempel på noget der ligner det jeg har i tankerne: www.trendlovers.dk/

Hej Kristian

Hvis du kun ønsker at tage internationale kort skal du ikke have en aftale med NETS hvorfor det bliver væsentlig billigere.

De muligheder du skal overveje er Paypal (gratis pr. måned men højere gebyrer), ePay (fastpris 199,- pr måned) eller Quickpay som koster et grundbeløb (150,- i grundbeløb) + gebyr pr. transaktion over et vist antal.

Vores shoppignsystem kommer til at understøtte alle tre betalingsgateways, så vi skal bare have fundet ud af hvilken en der er mest fordelagtig for dig i forhold til forventet antal transaktioner og størrelse på disse.

En anden fordel ved vores system er at du har fuld FTP adgang, dvs der ikke er noget begrænsninger i hvad du kan ændre på side (modsat flere andre systemer).

Nyhedsbrev, SEO, WebMail og indkøbskurv er naturligvis noget vi kan klare.

Kan du ikke ringe til mig på 36 96 51 36 så vi lige kan tale lidt om design og opsætning, herefter vil jeg sende dig et helt uforpligtende tilbud med en fast pris for oprettelse og abonnement.

Med venlig hilsen Thomas

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 12:40

Jeg har selv prøvet andre, problemet er at for at man skal kunne lave sin web skal man have været i Branchen i et par år, dandomain der er der nogle kaser man rykker på og sætter nogle billeder ind. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)