Hej Så har jeg igen et spørgsmål om, hvordan vi skal definere spam - og altså hvordan jeg undgår at havne i en spam-fælde. Jeg er så småt gået i gang med at bygge listen til mit nyhedsbrev - og jeg kom i den anledning til at tænke på, om det er ok at sende en mail til alle de mennesker, jeg har fået visitkort fra gennem tiden, og ad den vej få dem til at sige ja til at få mit nyhedsbrev? Tak på forhånd for jeres svar! |
Monica Jørgensen:Jeg er så småt gået i gang med at bygge listen til mit nyhedsbrev - og jeg kom i den anledning til at tænke på, om det er ok at sende en mail til alle de mennesker, jeg har fået visitkort fra gennem tiden, og ad den vej få dem til at sige ja til at få mit nyhedsbrev?
Har du fået deres visitkort mod at de skal have dit nyhedsbrev? Hvis du kan sige ja til det, så er det ok at sende det til dem - eller nej.
Monica Jørgensen:Så har jeg igen et spørgsmål om, hvordan vi skal definere spam - og altså hvordan jeg undgår at havne i en spam-fælde.
som det er sagt mange gange før - hvis du skal spørge så kan du regne med at det er spam :)