Hej,
1. Opstart af virksomhed - Bør jeg CVR-registrere (tryghed for kunderne?), selvom jeg muligvis ikke kommer til at tjene over 50.000/året? - Indberetning, moms, etc - hvordan fungerer det? 2. Webshops - Jeg har mange års erfaring indenfor design og kode af hjemmesider, og som følge af dette søger jeg ikke en færdig webshopskabelon. Jeg søger et betalingssystem som ePay eller lignende - men hvordan fungerer det, og hvad skal jeg tage højde for: SSL, PBS, etc? - Som landet ligger på nuværende tidspunkt vil jeg sælge kontorartikler. Hvor køber jeg mine varer billigst muligt?
|
CVR Ja helt klart, Som du selv skriver giver det jo en vis trykhed
Moms Ja du laver dit regnskab og så indberettet det du har af moms tager ikke mange minutter på skats hjemmeside men det kræver at du har lavet regnskabet inde….
Så måske et regnskabs program ville være dejligt :-)
Ja hvis du selv vil kode et helt webshop cms system med lagerstyring kunde databaser fragt betingelser og sådan så oki men det tager nok det meste af et år inde du bare har bunden klar…
Hvor får du dine vare ? ja der er mange muligheder søg Google for engrossalg så skal der nok komme noget frem ….
Med hensyn til kontor artikler, så tænker jeg på mapper, papir og kuglepin . og så skal du godt nok kunne sælge meget hvis du skal kunne med har selv lige hentede en vogn fuld i dag til vores nye firma og tømte en tiger butik for 500 kroner .
Så du skal finde din egen niche hvor du har noget at tilbyde, noget der kan gøre dig unik.
Håber det kan være til lidt hjælp mvh Martin