Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorlokale udlejes i kbh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt kontorlokale udlejes fra 1. juni i kontorfællesskab med coaches, rådgivere og behandlere på hjørnet af Fælledvej og Nørrebrogade. Lokalet er en del af en større herskabslejlighed med adgang til fællesfaciliteter som venteværelse, spisekøkken, bad og undervisningslokale. Professionelle indenfor samme branche foretrækkes.

Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:26
Hej Majken 

hvad er prisen? (Incl. alle udgifter)

Hvor stort er lokalet?

Er der adgang døgnets 24 timer?

IT-adgang?

Undertegnede er coach, og yderst interesseret!! :)

MVH

Therese

PS: Svar evt på info@graviditetscoach.dk 

Fra Søborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:28
Hejsa

Hvad er prisen? (Incl. alle udgifter)

Hvor stort er lokalet?

Er det velegnet til behandling, hvor alt ikke nødvendigvis foregår i total stilhed )

Er der Internet?

Jeg er selv coach og terapeut ... (www.patricius.dk)

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:57

Hej Majken

Erhvervsnetværket for selvstændigt erhvervsdrivende Ildsjæle (www.ildsjaele.dk) afholder to arrangementer i forholdsvis maj og juni. I den forbindelse vil jeg høre, om jeg må få jeres adresse samt antallet af virksomheder i kontorfællesskabet, så jeg kan sende nogle flyers ud til jer vedr. de to arrangementer.

På forhånd tak, og skriv gerne direkte tilbage på email info@ildsjaele.dk.

Med venlig hilsen

Signe Damgaard Nielsen

Ildsjæle

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Hej Majken,

Det er godt længe siden, at du har sat annoncen om lokaler op her på Amino, men jeg forsøger alligevel at svare - det kan jo være, at I igen har noget til leje.

Jeg har en lille klinik for psykoterapi p.t. på Vesterbro, men jeg kan ikke bruge lokalerne fuld tid, og det har jeg efterhånden brug for.

Hensigten for brug af lejemålet ville i givet fald være klinik for psykoterapi - individuelle klienter, der kommer i terapi  henover dagen.

Mine klienter er alle i arbejde, forsørger sig selv - og kommer i terapi, motiveret af egen lyst og behov, og terapien betales af dem selv (ikke et klientel, man evt. ville finde ubehag ved at møde i opgangen).

Der er ikke støj eller larm af betydning forbundet med mit erhverv, der fortrinsvis foregår eftermiddag og tidlig aften.

Jeg hedder Susan Beck og mit tlf.nr. er 22 81 14 25.

Hvis I har brug for yderligere oplysning om min praksis, før I evt. vender tilbage, så er I velkommen til at kigge ind på min hjemmeside www.terapeutpraksis.dk.

Hvis lejemålet endnu er ledigt, vil jeg meget gerne se lokalerne.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

De venligste hilsner
Susan Beck

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)