hej. jeg vil gerne starte mit eget tøjmærke og ved ikkke helt hvordan jeg skal begynde... vil gerne starte med t-shirts med tryk og flap i nakken af eget logo. vil gerne havde gode kontakter til trykkeri, broderi og dem der har flapper til logo i nakken man selv designer. tak på forhånd. |
tøjmærket
- 1
Vi har både tryk- og broderiproduktion ... Og vi producerer vore egne tekstiler. Så vi skulle formentlig kunne hjælpe dig - med mindre du har fået løst opgaven. Med venlig hilsen Printtex www.printtex.dk |
Ps. Har lavet en serie af tøjmærker send en pb med adresse så skal jeg sende en prøve :) |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Der er en del leverandøre hvor du kan få T-shirts som du vil, med eget navn i nakke, eller andet sted. Storm tekstil er en af dem der gør i det. |
Det er farligt at leve, Det dør man af. Ingen har overlevet så vidt jeg ved.
tak for gode indlæg hvis i kender til gode priser når man har t-shirt hjemmeside gode priser som både er billige men også rimlig pris tak på forhånd. |
Hej. Her kan jeg også hjælpe dig.. både med tryk og t-shirts... Har tidligere selv haft et mindre brand, så jeg ved ligenøjagtig hvor du skal gå hen af.. Send mig en mail med dine ideer osv, så finder vi helt sikkert ud af noget:) Mads O. |
Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....
www.unicornsp.dk
hvis i kender nogle der sælger gennemsigtige plastposer og papkasser af eget mål må i gerne skrive tak på forhånd. |
Tak på forhånd :-) |