Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj leveandør

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra sønderborg
Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen, jeg har brug for jeres hjælp. Jeg vil gerne åbne en tøjbutik her til november, men det eneste jeg mangler lige nu er at finde tøj importør eller leverandør.

Jeg søger efter disse slags tøj fx Armani, boss, buberry, D&G, Adiddas, Diesel, Adrian hammond, Energie, Everlanst, Fly53, selected homme, Minimum, Tommy Hilfiger, WESC, Nike, DND, Humor, Solid, Samsøe Samsøe, Levi's, fred perry. 

Hvis i der er nogle der har god rod eller kender leverandør så vil jeg meget gerne have hjælp. 

Jeg skal til at åbne min butik er i november..

Jeg forventer nogle svar af jer og hjælp TAk.  

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Fra  TANGHØJE Lead Skrevet kl. 23:25

Hej Amir,

Har du styr på beliggenhed, butik, inventar, belysning, regnskab, kapital, lager, kasseapp mm?

Så er det ellers bare at gå i krig med at ringe til Boss Danmark, ligger vidst i Lyngby, Diesel kan du også ringe til, Selected får du ikke lov til at sælge. Det er Bestseller der har det. Det samme gælder vidst Solid, det er også Bestseller. Samsøe er også dansk, ja de er næsten alle til at slå op på krak.dk mht telefonnummer. Om du får lov til at købe alle de mærker, er jeg ikke sikker på. Hugo Boss og Armarni kræver sansynligvis at du køber for et minimumsbeløb, og har en hvis mængde på lager. Det lyder som en udgift på minimum 1mill ialt med alle de mærker du nævner.

Du er i det hele taget nok lidt sent ude hvis ikke du har kontaktet nogle endnu, og ønsker at åbne butik allerede i november, men ønsker dig masser af god vind i sejlene, du for brug for det...

bedste hilsener 

Claus

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 23:33

Solid er ikke en del af Bestseller koncernen... Men det er et franchise koncept, hvor man skal købe mindst 40-60 procent af sine indkøb i mærket SOLID så vidt jeg ved, resten råder man selv over.. Så det er en dum ide hvis man gerne vil have mange forskellige mærker.. Selected skal du som nævnt holde dig fra, de presser alle slags varer ned over hovedet på dig for at være en del af brandet...

D&G BOSS osv. er det vel bare at finde den officielle leverandør i danmark og kontakte.. Så som Claus siger, ind på google...

Fra sønderborg
Tilmeldt 18. Jul 11
Skrevet kl. 00:48

Jamen mange tak min ven, men vil det så sige at jeg skal bare ringe til dem og spørg om de kan sende eller ej.

Jeg vil gerne have gode råd fra dig af hvis du kan hjælpe. :D

Fra sønderborg
Tilmeldt 18. Jul 11
Skrevet kl. 00:50

jamen mange tak Claus, men vil det så sige at jeg skal ringe til mærkerne og så om de kan levere. 

Og ja jeg vil gerne have god råd af dig hvis du vil hjælpe 

Fra sønderborg
Tilmeldt 18. Jul 11
Skrevet kl. 00:53

Mange tak allle sammen, men hvis i har gode råd til hvordan jeg skal købe vare og hvordan jeg skal starte butikken, så vil jeg meget gerne have gode råd af jer Tak.

Fra sønderborg
Tilmeldt 18. Jul 11
Skrevet kl. 01:59

Claus Tanghøje 

Hvornår skal jeg bestillede tøj til næste sommer altså sommer 2012.

I hvilken måned.

ved du det.

Fra ikast
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 04:34

Hej Amir,

Jeg har ogå arbejdet lidt på projektet.
For det første skal du have økonomien i orden, min. ½-1 mio.
For det andet skal du have lavet en forretningsplan, god idé at starte med.

mange af leverandør har et minimumsbeløb på ca. 300.000 kr. pr. år
det er ikke sikkert du kan handle med alle sammen, de har nogen særlige regler og betingelser før du kan handle med dem.

du kan faktisk godt finde officielle leverandør i danmark på krak.dk.

/Harison

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Fra  TANGHØJE Lead Skrevet kl. 11:18

Hej Amir,

Ja det bestiller man som regel i september/oktober 2011

Men sæt dig ned og find 5 mærker du rigtig gerne vil handle med, eller endnu bedre, find 5 mærker der gerne vil handle med dig. Det er nok det sværeste. Kan du ikke maile mig med hvor langt du er, og hvad du skal bruge hjælp til, så vil jeg gerne hjælpe dig. claus@tanghoje.com

Fra sønderborg
Tilmeldt 18. Jul 11
Skrevet kl. 23:08

Mange tak for infoen Harison og Claus.

Claus Jeg kontakter dig over email tak

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)