Hej alle sammen, jeg har brug for jeres hjælp. Jeg vil gerne åbne en tøjbutik her til november, men det eneste jeg mangler lige nu er at finde tøj importør eller leverandør. Jeg søger efter disse slags tøj fx Armani, boss, buberry, D&G, Adiddas, Diesel, Adrian hammond, Energie, Everlanst, Fly53, selected homme, Minimum, Tommy Hilfiger, WESC, Nike, DND, Humor, Solid, Samsøe Samsøe, Levi's, fred perry. Hvis i der er nogle der har god rod eller kender leverandør så vil jeg meget gerne have hjælp. Jeg skal til at åbne min butik er i november.. Jeg forventer nogle svar af jer og hjælp TAk. |
Hej Amir,
Har du styr på beliggenhed, butik, inventar, belysning, regnskab, kapital, lager, kasseapp mm?
Så er det ellers bare at gå i krig med at ringe til Boss Danmark, ligger vidst i Lyngby, Diesel kan du også ringe til, Selected får du ikke lov til at sælge. Det er Bestseller der har det. Det samme gælder vidst Solid, det er også Bestseller. Samsøe er også dansk, ja de er næsten alle til at slå op på krak.dk mht telefonnummer. Om du får lov til at købe alle de mærker, er jeg ikke sikker på. Hugo Boss og Armarni kræver sansynligvis at du køber for et minimumsbeløb, og har en hvis mængde på lager. Det lyder som en udgift på minimum 1mill ialt med alle de mærker du nævner.
Du er i det hele taget nok lidt sent ude hvis ikke du har kontaktet nogle endnu, og ønsker at åbne butik allerede i november, men ønsker dig masser af god vind i sejlene, du for brug for det...
bedste hilsener
Claus