Hej Jimi, jeg vil godt give dig min støtte for din beslutning, jeg tror os at der er mange fra den liberale fløj som er rigtig træt af DF`s indflydelse på dansk politik og regeringen, bare lige for at genopfrisk hukommelserne er det grænse debatten, det er helt utrolig at der er sådanne politikker i landet, der skal være med til at ødelægge Danmarks omdømme synd siger jeg bare.. vi har ikke brug for grænse vagter vi har brug ideer og vækst der kan være med til skubbe den danske økonomi igang igen, da vi lever i en kapital og teknologiske verden er det vigtigt som et land og befolknings gruppe at man har bredde synspunkter på visse ting og ikke ser tingene fra små perspektiver eller små vinkler som DF gøre.. |
Mustafa:Hej Jimi, jeg vil godt give dig min støtte for din beslutning, jeg tror os at der er mange fra den liberale fløj som er rigtig træt af DF`s indflydelse på dansk politik og regeringen, bare lige for at genopfrisk hukommelserne er det grænse debatten, det er helt utrolig at der er sådanne politikker i landet, der skal være med til at ødelægge Danmarks omdømme synd siger jeg bare.. vi har ikke brug for grænse vagter vi har brug ideer og vækst der kan være med til skubbe den danske økonomi igang igen, da vi lever i en kapital og teknologiske verden er det vigtigt som et land og befolknings gruppe at man har bredde synspunkter på visse ting og ikke ser tingene fra små perspektiver eller små vinkler som DF gøre..
Det er rigtigt at det er syndt at de ødelægger Danmarks omdømme i resten af Europa, det ærgelige er jo så bare at de ikke kommunikere deres politik ordentligt ud så den ikke skaber de problemer... Der er jo ikke tale om grænsevagter, eller paskontrol, der er tale om en forstærket tolder indsats, og det mener jeg ikke der er noget galt i, det er sgu blevet for nemt at slæbe lort ind over grænsen, og desuden har det jo siden hen vist sig at danmark i forhold til mange af vore kære perfekte naboer stadig har færre toldere... Desuden har oppositionen jo også støttet op om forslaget eller ihvertfald opfundet deres eget identiske dog bedre forsalg da de fandt ud af at der muligvis kunne fiskes lidt stemmer på den bekostning...