.com domæner til kun 49,- , gælder frem til 23.59 idag, ingen betingelser om webhotel eller at du iøvrigt er kunde, du kan selv ændre navneserver i vores kontrolpanel
Her er den ultimative chance til at skifte skifte til megahost, derfor gælder tilbuddet også hvis du ønsker at skifte til Megahost.dk, se mere om vores Full Service ved at trykke på linket i min signatur
Skal ikke lige bruge et .com domæne, men sad og kiggede på jeres webhotel og Installatron. Jeg kan ikke helt finde hvilke 65 open-source løsninger i understøtter ?
Jeg skal nemlig til at rode med noget prestashop eller magento installation og det kunne jo være, at min installation ville forløbe nemmere med Installatron ?
Håber ikke, at jeg ødelægger din tråd - burde jo nok kontakte jer i morgen og spørge i stedet for her, men nu vover jeg pelsen alligevel :O
Håber ikke, at jeg ødelægger din tråd - burde jo nok kontakte jer i morgen og spørge i stedet for her, men nu vover jeg pelsen alligevel :O
Du er velkommen til at stille alle de spørgsmål, en tak skal gå til searchia for at levere svaret. Jeg kan tilføje at der er også er Softcaulos på vores servere, det er en anden 1 klik installere med mere 200 scripts og programmmer.... og bestiller du et webhotel imorgen, smider jeg en tshirt oveni :-) listen er for lang så tjek den ud her
.com domæner til kun 49,- , gælder frem til 23.59 idag, ingen betingelser om webhotel eller at du iøvrigt er kunde, du kan selv ændre navneserver i vores kontrolpanel