Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen.

Jeg er nystartet, indenfor alternativ behandling (lys og lyd-terapi), hvordan er det bedst at gøre reklame for sit firma?

Jeg har lige haft en annonce i SøndagsAvisen, men synes ikke det giver noget. Ved den er delt op i områder, men jeg valgte denne gang, at få den i nærområdet.

Håber I kan komme med nogle ideer til mig

VH

Theta-kbh.dk v/ Dorte V. Møller

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 08:50
Hvem er din målgruppe? Er det private / Erhverv? Hvad med alder? Find det medie, som rammer målgruppen bedst.

Herefter vurder på, hvad du ønsker at få ud af din markedsføring. Er det salg her og nu, eller en langsigtet strategi, hvor den vil opbygge kendskab til dit firma?

Når du kender til ovenstående, så har du nemmere ved at finde den rigtige metode til at markedsføre dit firma. Der findes mange muligheder både indenfor offline og online markedsføring.

Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:32
Min målgruppe er ordblinde og børn med indlæringsvanskeligheder og koncentrationsproblemer.

"salget" er her og nu, men selvfølgelig også på længere sigt.

Se hjemmesiden www.theta-kbh.dk

VH

Theta-kbh.dk v/ Dorte V. Møller

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Findes der ikke fagblade for disse grupper? Var det ikke en mulighed? Eller hvad med patientforeninger? Måske har de et blad, du kan få lov at annoncere i. Gå direkte mod målgruppen, er mit råd...
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)