Ja, jeg har også fået en mail fra ham med det hele vedhæftet. Så kan vi så selv klare resten, efter længere tid uden en profil. I det mindste har vi da fået noget. Han svare ikke på den samme mail, som jeg sendte til, så mon ikke han er blevet gjort opmærksom på denne tråd :) |
Jeg har nu haft en længere snak med Mikkel på mail. Vi bliver nok ikke helt enige om hvordan denne sag skulle være grebet an, men han skal have ros for at vi nu kan få hvad vi har købt, fordi han har taget backup.
Som jeg skrev havde jeg sendt mails til Mikkel, på forskellige adresser, jeg havde på ham, også nogle som han selv havde sendt til mig fra. At der er forskellige problemer med han forskellige mailadresser, eller at enkelte mails måske bare ikke er kommet frem, og at serveren hvor vores grafik lå, har jeg fortalt at jeg som kunde ikke kan bruge til så meget, eller forholde mig til.
Men igen, alt er nu godt, og Mikkel skal have ros for at have taget backup, og nu sender det ud til os på mail, som jeg kan forstå han har gjort til flere.
Tak Mikkel.....