Hej Aminoer .. Jeg har for et stykke tid siden oprettet min webshop på Twitter, men aldrig brugt den .. Hvordan udnytter man Twitter bedst? Hvad skal man være opmærksom på? Jeg håber på nogle gode inputs .. Da jeg ikke er så meget inde i Twitter .. Twitter her: www.twitter.com/caps4you Fortsat god aften / nat .. :) |
Hey Martin.
Super du er på Twitter. Jeg oprettede også en twitter til billigegolfbolde.dk her forleden.
Hvis du skal have noget ud af det, så begynd at sende noget relevant ud. Ligesom du har skabt en database af fans og kunder på Facebook, skal du gøre dette på Twitter.
Hvis jeg var dig, ville jeg dog gå i lidt alternative retning (såfremt du har tiden selvfølgelig). Det er godt med en firmaprofil, men kan du skabe noget andet spændende er det fedt.
En idé kunne være en twitter med navnet *Dagens Rap linje*. Så kunne dem der ville høre dagens rap linje, følge dig. Langsomt ville du få en database, og om laaaaaaaang tid når den er blevet stor, kan du langsomt begyndt at integrere Caps4you.dk i den. Det samme brude jeg lave med fx. 'Dagens golftip'. Men igen, tiden er det afgørende. Og så er det meget langsigtet.
Men uanset hvad du gør, så skaf dig lidt followers, begynd at tweet lidt ud, for så kan det også altid gavne lidt i søgemaskinerne.