Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man mest ud af Twitter?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer ..

Jeg har for et stykke tid siden oprettet min webshopTwitter, men aldrig brugt den ..

Jeg har nu opdateret den lidt og fået min "første" follower .. haha ..

Hvordan udnytter man Twitter bedst? Hvad skal man være opmærksom på?
Jeg har i forvejen en Facebook site med snart 1000 Fans, men jeg kan vel ikke bruge Twitter på samme måde vel?

Jeg håber på nogle gode inputs .. Da jeg ikke er så meget inde i Twitter ..

Twitter her: www.twitter.com/caps4you
Facebook her: www.facebook.dk/caps4you

Har i lyst, så joiner i bare ..

Fortsat god aften / nat .. :)

Mvh.
Martin

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Martin.

Super du er på Twitter. Jeg oprettede også en twitter til billigegolfbolde.dk her forleden.

Hvis du skal have noget ud af det, så  begynd at sende noget relevant ud. Ligesom du har skabt en database af fans og kunder på Facebook, skal du gøre dette på Twitter.

Hvis jeg var dig, ville jeg dog gå i lidt alternative retning (såfremt du har tiden selvfølgelig). Det er godt med en firmaprofil, men kan du skabe noget andet spændende er det fedt.

En idé kunne være en twitter med navnet *Dagens Rap linje*. Så kunne dem der ville høre dagens rap linje, følge dig. Langsomt ville du få en database, og om laaaaaaaang tid når den er blevet stor, kan du langsomt begyndt at integrere Caps4you.dk i den. Det samme brude jeg lave med fx. 'Dagens golftip'. Men igen, tiden er det afgørende. Og så er det meget langsigtet.

Men uanset hvad du gør, så skaf dig lidt followers, begynd at tweet lidt ud, for så kan det også altid gavne lidt i søgemaskinerne.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:58

Gode tips, Casper og tillykke med fødselsdagen :-)

Du kunne også vælge nogle citater fra kendte rappere. Du kan bl.a. finde nogle her: http://thinkexist.com/quotes/top/occupation/rapper/

Det gælder helt grundlæggende om, at skabe noget værdi for de personer, der er i din kernemålgruppe.

De kan selvfølgelig have andre interesser end kasketter, og det er helt oplagt, at de også fører en Hiphop-stil eller lignende, selvom man ikke altid skal skære alle over én kam.

Herudover kunne du løbe lave unikke tilbud eller konkurrencer. Du kunne også linke til nogle indlæg på en blog, hvis du har sådan én, hvor du fokuserer på, hvilke kasketter de kendte har og hvad de seneste tendenser er inden for caps.

Jeg vil også råde dig til, at tilføje danske og udenlandske rappere til kontoen som dine followers, så den bliver mere troværdig og de danske rappere måske også får øjnene op for din konto, hvis du løbende leverer spændende citater, dele af sangtekster m.m.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 19:06

Tak til jer begge.

Det er begge super gode indlæg, det skal jeg nok få kigget lidt nærmere på. Jeg må få skabt noget specielt :) Jeg må gå i tænke boksen. Og ja, det var også super smart, det med at skrive lidt om de kendte og hvilken hovedbeklædning de går med.

Tak for input begge, og Casper tillykke med dagen :) Sikke et dejligt vejr det er idag.. heh :)

Hav en god Søndag.

/ Martin

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:18

Rigtig gode input, Casper!

Og tak for lykønskningerne fra jer begge :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:20

I started my twitter account about 2 weeks ago and now have over 200 followers.

I am happy to have a short talk with you over skype and explain how we can help you maybe?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)