Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogs i Wordpress CMS?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg arbejder for en frivillig organisation, hvor vi har brug for at få et par blogs direkte integreret med vores hjemmeside (wordpress CMS). Nogen der kan guide mig til, hvordan dette gøres? Jeg tænker det må være relativt simpelt, når både CMS og blogs kører i Wordpress? (dog har jeg ikke selv haft tilstrækkeligt teknisk snilde til at gennemskue det:)

Håber der er nogen, der kan hjælpe!

Venlig hilsen

Betina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06

Hej,

Kan du måske sige lidt mere om det?.

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 14:13

Hej!

Hvis det er bare sådan et Wordpress skal opsættes fx på www.jereshjemmeside.dk/blog så er det meget simpelt og det kan jeg godt vise jer. Hvis det ikke er sådan fortæl venligst :)

Venlig Hilsen

Valdemar Bonde

-

Tilmeldt 3. Feb 11
Skrevet kl. 14:22

Siden er bygget op i Wordpress CMS. To af vores medlemmer skal på udveksling i Australien fra august, og det er meningen, at de begge skal blogge dernede fra. Derfor kunne vi godt tænke os, at deres blogs blev integreret med vores hjemmeside. -Altså så der er et sted på hjemmesiden (feks i menu-bjælken), hvor man kan følge med i deres blog, kommentere osv. Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men vi havde tænkt, at deres blogs kunne oprettes i wordpress, så indlæg kommentarer osv. både er synlige dér og på vores hjemmeside?

linket til hjemmesiden: http://aasn.dk/

Tilmeldt 23. Mar 11
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 14:24

Så man i menuen kunne gå ind og klikke på fx "Rejse" eller hvad den blog nu skulle hedde og så bliver der skrevet der?

-

Tilmeldt 3. Feb 11
Skrevet kl. 14:33

Ja noget i den stil... Men det skal ikke fungere, som når vi poster almindelige indlæg på vores hjemmeside. Vi kunne godt tænke os, at en blog eksempelvis oprettet via wordpress.com kunne blive direkte integreret på vores hjemmeside. Så folk kan følge med begge steder. Jeg ved ikke om det overhovedet kan lade sig gøre...

Tilmeldt 23. Mar 11
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 14:37

Hvad mener du med at  bloggen skal integreres ind? Skal bloggen indsættes i en <FRAME> hvor man kan se bloggen fra jeres hjemmeside inde i en box eller skal der være flere blogs på jeres side hvor der kan blive skrevet eller hvad?

Venlig Hilsen 

Valdemar Bonde

-

Tilmeldt 3. Feb 11
Skrevet kl. 14:46

Det kan godt være jeg ikke udtrykker mig helt klart - det skyldes, at jeg ikke er så meget inde i, hvordan man gør den slags ting:). Men jeg prøver igen: vi vil gerne oprette en blog på wordpress.com, hvor vores "udsendte" kan rapportere fra. Denne blog vil vi gerne have skal være synlig på vores hjemmeside også, feks under et punkt i menuen der hedder "blog".

Når jeg siger "integreret" mener jeg, at bloggen er synlig begge steder og at der, når man feks poster et nyt indlæg på wordpress.com, automatisk vil blive opdateret på hjemmesiden også...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:52

Hvis jeres nuværende hjemmeside er bygget i Wordpress burde det da være lige ud af landevejen at benytte blogfunktionen i denne.

Jeg skal vide lidt mere om opbygningen af jeres nuværende side for at kunne hjælpe yderligere. Send evt. link i en pb, hvis du skulle være interesseret i lidt hjælp. 

Tilmeldt 23. Mar 11
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 14:54

Aah nu tror jeg at jeg forstod det :D Så på wordpress.com laver i en blog hvor i skriver om det. Derefter kan man se på jeres hjemmeside hvor der er en menu som hedder "Blog". Og på den blog kan man se jeres indlæg fra rejsen og så jeres normale indlæg? Er det sådan?

Venlig Hilsen

Valdemar Bonde

-

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)