Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1208 kr på en enkel trade!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så er jeg tilbage igen. Sidst jeg var inde var der mange der viste interesse og kan se at der er mange der gør det rigtig godt med deres trading. Jeg udviklede for nogle dage siden et excel-ark der viste mig nogle grafer over hvordan markedet udviklede sig og hvilken vej der var den mest sandsynlige at gå. Altså i hvilken retning en pris "burde" udvikle sig i fremtiden. Iværksætter eller ej, så er den sat under hygge området herinde. 

Trading er nok ikke noget iværksætteri, men tænkte jeg ville dele min lille opfindelse med excel-arket med andre herinde. Her er et screenshot af en af de trades jeg hev hjem igår. Overskuddet igår lød lige på den rigtige side af 10.000 kr. Efter det skal man lige huske at Mr. Premium Charge skal have en procentdel af pengene når ugen er ovre:

http://i56.tinypic.com/2rhpo4j.jpg

Mvh Mike Jensen, Betfairtrading.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:17

hej

det ser indbydende ud men sådan noget fatter jeg ikke en dyt af, jo som alt andet købmandskab handler det vel i bund og grund om af købe billligt og sælge dyrt

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 14:06

Hej Henning,

Tak for dit svar. 

Men ja, det er lige præcis det det hele går ud. Dog den omvendte på Betfair.

Siden du hæfter for oddsene der er på, så handler det om at hæfte (sælge) lavt og købe dyrt.

Mvh Mike Jensen,

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:18

okay hvis ikke jeg var forvirret før så er jeg det nu

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 14:30

Det er en spillebørs. Så du kan både være bookmaker og almindelig punter. Det betyder at du kan købe og sælge som du vil. 

Hvilket kan føre til at du kan købe og sælge i forskellige odds, hvorefter at du kan tjene differencen af de odds du har handlet i.

Fx: Hvis du SÆLGER (hæfter) i odds 10 for 100 kr, og oddset efter 10 sekunder stiger til odds 11. Så skal du kun smide 90 kr for at du får dine penge igen. Det betyder at du har tjent differencen, nemlig 90-100 = 10 kr. Ligemeget udfaldet. Var det lidt lettere?

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:32

Findes der nogen helt, helt nybegynder guide til det du arbejder med? Smile

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 14:38

Hej Sander,

Det kan du tro. Synes selv jeg har gjort en del ud af mit "nybegynder" punkt på siden hvor man kan læse lidt om hvad det er trading går ud på. Har smidt nogle videoer derind også så man kan se hvad det er for noget.

Ellers skriver du bare.

Mvh Mike.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:39

Det fandt jeg ud, da jeg besøgte din side. Havde helt overset selve siden Stick out tongue Jeg går stærtk igang med læsningen nu Big Smile

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 14:46

Lyder rigtig godt. Bliver spændende at følge om du kan føre det til noget!

Mvh Mike.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:41

Betfairtrading.dk:

Det er en spillebørs. Så du kan både være bookmaker og almindelig punter. Det betyder at du kan købe og sælge som du vil. 

Hvilket kan føre til at du kan købe og sælge i forskellige odds, hvorefter at du kan tjene differencen af de odds du har handlet i.

Fx: Hvis du SÆLGER (hæfter) i odds 10 for 100 kr, og oddset efter 10 sekunder stiger til odds 11. Så skal du kun smide 90 kr for at du får dine penge igen. Det betyder at du har tjent differencen, nemlig 90-100 = 10 kr. Ligemeget udfaldet. Var det lidt lettere?

ja lidt er der noget sted man kan lave demo så man ikke smider sin surt tjente millioner på en efter middag.

køre systemet på automatik eller skal man sidde og våge over det

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)