Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få din egen forretning for kr. 20000.-

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har jeg fået en god ide, har lavet siden nettovarme.dk, en side der sælger brændsel, jeg har delt Danmark op i dele for du kan ikke klare at sælge og være en god forretning over hele landet derfor søger jeg 5 personer der kunne tænke sig en lille side forretning, de skal dog have lidt lager plads, men det i skal betale for anparten er tjent hjem når i har solgt 3 hele læs brændsel, eller knap 2 læs fra lager, i jeres område.

Allerede nu har jeg solgt for kr. 100000.- og det er siden midt juni, og det er jo ikke den kolde tid, og kun ved simpel reklame i gul og gratis der er helt gratis, min plan er når der er 5 personer der tager resten af landet måske vi skal snakke sammen om hvordan vi lave bedre reklame så der kommer flere kunder.

Skriv en PB, hvis i har lyst til at høre mere eller være med.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

I må gerne stille spørgsmål her inde på åben forum så skal jeg ikke besvare det samme igen og igen.

Mht priser er det sådan sælger i 3 hele læs træpiller er de invisteret kr. 20000.- tjent hjem, det samme gælder ved briketter og træ.

Tager i varen hjem og sælger palle vis er det knap 2 læs i skal sælge så er invisteringen betalt tilbage.

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Povl.

Jeg har lidt spm til dig.

Hvad bliver de 20 tkr pr distrikt brugt til - går de til fx markedsføring eller tilfalder de dig ?

Må man kun sælge i sit eget distrikt ?

Vh Tom

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

De går først og fremmest til at lave en ny og meget bedre hjemmeside, med bestilling og betalings modul til de forskellige forhandlere.

Resten går til mig for at sælge et område, da jeg skal holde kontakten til levenrandøre, bestille hjem når i bestiller, sørge for fragt osv.

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm hvis der allerede annonceres via DBA og Gul og Gratis og den slags, hvordan vil du så styre regionerne?

Hvis du laver en annonce , så ringer folk jo fra hele landet (forhåbentlig), og ikke kun fra den region du tilhører?

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se på siden under forhandlere, det bliver det eneste der er når der er forhandlere, tror du så en fynbo klikker på nordjylland..?

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne sende mere information på min mail: sebastian@ewd.dk

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger i forvejen brændsel, og kunne godt være interesseret i dette, vi har også en produktion af brænde. 

Skriv til min pb, kunne godt bruge noget info.

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)