Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Euroads PNI hjælp søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har siddet i lidt tid og kigget på EuroAds PNI funktion og kunne godt tænke mig at bruge det til at give mine brugere mulighed for at optjene point. I EuroAds skal man vælge en url til sin Bactrack.php, men de skriver ikke hvad man skal skrive i sin backtrack.php for at indsamle informationerne.

Er der nogle der kan hjælpe?

Mvh,
Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:09

Du skal skrive adressen på en side hvor du indsamler informationer om leads osv.
Du kan på denne url sætte en række parametre som euroads så udfylder når de kalder denne url.

Du kan se disse parametre ved at klikke ind på siden om PNI og så kigge under metode 2. 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 12:32

Tak for svaret,

Jeg ved godt at man skal bruge de forskellige parametre f.eks: http://www.yourdomain.dk/backtrack.php?pni=%pni%&campaignid=%cpid%

men i selve backtrack.php skal man der indsætte bestemte php-get functioner eller hvad skal man skrive i det dokument for at informationerne bliver gemt?

Mvh,

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:35

Jepper du skal lave et script der hente de forskellige parametre ned og gemmer dem et eller andet sted. Det mest oplagte ville jo være at gemme det i en database, sådan at du kan give dine brugere point.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 12:45

gustav1994:
Jepper du skal lave et script der hente de forskellige parametre ned og gemmer dem et eller andet sted. Det mest oplagte ville jo være at gemme det i en database, sådan at du kan give dine brugere point.

Mange tak for svaret! :)

Fra Nibe
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 13:00

måske kan du bruge dette link

http://www.mattiasskovhoej.dk/hvordan-programmering-pointsite-241.html

Du kan få et overblik over de bedste streaming tjenester i danmark.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)