Vi lancerer et helt nyt koncept/brand indenfor dansk design/brugskunst på Formland messen i August måned.
Konceptet er unikt, og vi har allerede fået god respons fra det danske marked, samt har lavet aftaler med agenter i både Norge og Sverige.
Vi søger nu en sælger/agent/virksomhed der kan varetage salget af vores produkter i Tyskland og I England - Begge markeder er med stort potentiale for en type produkter som vores, men vi har ikke ressourcer til selv og sætte os ind i markederne og opbygge hele netværket fra bunden, og ønsker derfor en person/virksomhed i de respektive lande som kender markederne godt, og måske allerede har opbygget gode salgskanaler.
Hvis du kunne have interesse i a høre mere om vores koncept samt information om et eventuelt samarbejde bedes i skrive til mig i en PB.
Jeg kan godt se, at jeres indlæg er temmelig gammelt, men nu forsøger jeg alligevel.
Jeg er bosiddende i Tyskland (Hamburg), og er på udkig efter en stilling som sælger/agent hernede, gerne for et dansk mærke. Hvis det stadig har interesse for jer, så giv lyd.
Jeg leste dit innlegg på amino. Jeg har tidligere bodd over 7 år i england og kenner landet meget godt. Har også god innsigt i en del grossister der kanske kan selge dit produkt. Jeg har også meget gode logistikkløsninger i england hvor dine produkter kan pakkes og sendes. Ikke bare i england men hvor du vil. Send mig lidt mere info så skal jeg se hvorledes jeg kan hjelpe dig.