Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger agent/sælger i Tyskland og England...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi lancerer et helt nyt koncept/brand indenfor dansk design/brugskunst på Formland messen i August måned.

Konceptet er unikt, og vi har allerede fået god respons fra det danske marked, samt har lavet aftaler med agenter i både Norge og Sverige.

Vi søger nu en sælger/agent/virksomhed der kan varetage salget af vores produkter i Tyskland og I England - Begge markeder er med stort potentiale for en type produkter som vores, men vi har ikke ressourcer til selv og sætte os ind i markederne og opbygge hele netværket fra bunden, og ønsker derfor en person/virksomhed i de respektive lande som kender markederne godt, og måske allerede har opbygget gode salgskanaler.

Hvis du kunne have interesse i a høre mere om vores koncept samt information om et eventuelt samarbejde bedes i skrive til mig i en PB.

Håber og høre fra jer.

MVH

Michael Bendtsen

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:56

Hej Michael

Jeg kan godt se, at jeres indlæg er temmelig gammelt, men nu forsøger jeg alligevel.

Jeg er bosiddende i Tyskland (Hamburg), og er på udkig efter en stilling som sælger/agent hernede, gerne for et dansk mærke. Hvis det stadig har interesse for jer, så giv lyd.

Mvh Ann

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 12:56

Hej Ann

HAr netop set din kommentar og har sendt dig en privat besked.

Michael

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:30

Hej Ann

Jeg har et virkelige spændende og seriøst produkt vil gerne have ud i Tyskland.

Send mig dit CV og jeg vil kontakte dig.

Jeg vil gerne være anonym af konkurrencemæssige årsager i første omgang.

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 19:38

Hei

Jeg leste dit innlegg på amino. Jeg har tidligere bodd over 7 år i england og kenner landet meget godt. Har også god innsigt i en del grossister der kanske kan selge dit produkt. Jeg har også meget gode logistikkløsninger i england hvor dine produkter kan pakkes og sendes. Ikke bare i england men hvor du vil. Send mig lidt mere info så skal jeg se hvorledes jeg kan hjelpe dig.

mvh

Anders larsen

Tilmeldt 15. Aug 12
Skrevet kl. 19:44

Hej Anders

Tak for svar, kan du ikke sende mig en personlig besked med dine oplysninger, så kontakter jeg dig.

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Skrevet kl. 19:52

hej

du kan sende mig en mail på inaviantrade@yahoo.co.uk. Det er ikke så mye opplysninger om ditt konsept så jeg trenger å vite lidt mere.

mvh

Anders

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 20:07

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Skrevet kl. 20:26

hei

det er nok dig berndtsen. Jeg trykket feil. Kan du sende mig lidt ere opplysninger på inaviantrade@yahoo.co.uk

Tilmeldt 15. Aug 12
Skrevet kl. 21:04

Hej Ann

Faldt lige over denne, ved den er lidt gammel, men jeg vil gerne i kontakt med Jer.

Jeg vil kontakte jer herefter og vi kan tage et møde hvor jeg med sikkerhed vil synes om det vi kan tilbyde.

Med venlig hilsen

Hr. iværksætter

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)