Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backup - hvad anbefaler du?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et enkelt, praktisk og funktionelt backup program hvormed jeg med få klik kan lave backup af hele min computer. Om det er online eller et fysisk program til installation, har jeg ingen præferencer over, andet end det naturligvis gerne må være billigt.
Jeg drømmer om et program jeg kan sætte igang før jeg går i seng om aftenen, og når så jeg vågner om morgenen, er hele min computer back'et up.

Hvad anbefaler du?

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 21:22
Mac: Time machine kombineret med en time capsule trådløs HD - desuden bruger jeg dropbox til mine dokumenter også.
Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 22:28

Vi anbefaler selvfølgelig vores VELOCIsecure Remotebackup.

Hvis du har Vista/Windows 7, så kan vi lave en komplet backup (image) af din PC, som du kan restore, hvis din harddisk skulle blive defekt. Du kan også lave backup af individuelle filer/biblioteker, hvis du ønsker det.
Da data bliver pakket før afsendelse til backup serveren, så behøver du ikke den hurtigste upload, en almindelig Internetforbindelse kan gøre det. Første backup vil så tage noget tid, men efterfølgende er det kun ændringer der overføres.

Med en fjernbackup løsning får du placeret dine data på en ekstern lokation. Det beskytter dem mod tyveri, brand osv.

Du er velkommen til at kontakte os på tlf. 8891 7070 eller på info@veloci-group.com

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 22:49

Jeg synkroniserer langt de fleste af mine dokumenter mellem mine enheder via Dropbox - private såvel som virksomhedsrelaterede. Så udover at have en backup, så har jeg også adgang til at rette i filerne uanset tid, sted og platform. Alternativt kan du kigge på Box.net, som er samme koncept, men lidt mere business-minded og faktisk også billigere pr. GB.

Vil du have en traditionel, "kedelig" backup kan du evt. kigge på Unoeuros remote backup.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 22:58

Jeg har tidligere brugt keepit. Det virker ganske fornuftigt.
Men der er et hav af udbydere på det område. 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 00:15

Jeg er glad for Carbonite.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:17

Tag et kig på Sugarsync, det minder om Dropbox men er udviklet til backup.

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 10:22

Hvis du bruger Windows 7, så kan du bruge Windows Backup-featuren hvis du har en ekstern harddisk som er stor nok til at have alle filerne. Det fede ved Windows Backup, er at du kan gendanne systemet til præcist som det var, ved at boote op på windows installations-dvd'en og så vælge "recovery", hvis nu din PC skulle crashe fuldstændigt. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10

Martin Arendtsen:

Jeg har tidligere brugt keepit. Det virker ganske fornuftigt.
Men der er et hav af udbydere på det område. 

Du skriver "tidligere"...Hvad bruger du nu?

Kan de virkelige mene ubegrænset backup for kr. 39,- pr. måned? LINK Det lyder da vanvittigt...

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 11:25

Søren Sjøgren:
Mac: Time machine kombineret med en time capsule trådløs HD - desuden bruger jeg dropbox til mine dokumenter også.

Jeg har ikke overgivet mig til Mac og kommer sandsynligvis aldrig til det...Smile

Desuden er jeg i tvivl om dropbox ene og alene af denne grund.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)