Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Argentur og Import

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fundet et produkt som jeg godt kunne tænke mig at sælge via en webshop.

Jeg kan købe produktet i Tyskland men har fundet ud af der er en dansker her hjemme som har argentur på produktet, kan jeg lovligt impotere produktet og selv sælge der her hjemme uden at få problemer med det firma som har argentur på produktet her hjemme ?

Mvh

Beto24 

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Monopol handel skulle være afskaffet i DK, men den anden virksomhed har sikkert en kontrakt på område dækning. Derfor vil firmaet også have udgifter i form af reklame, promotion og tvunget til at aftage/sælge et styk antal pr. år, som han/hun sikkert har været tvunget til at købe og har på lager (investering) og vil sikkert klage højlydt over din adgang til deres marked, hvor de er blevet garanteret enesalg.

Producent vil blive tvunget til at stoppe salg til dig, men det er muligt, at købe gennem anden leverandør, som sikkert ikke har leveringsrettigheder, men ønsker at sælge for at forøge indkomst.

Jeg personligt ville trække dig gennem alle retsinstanser for at "Nasse" på min investering og udnytte mit arbejde til din fortjeneste, samt give mig mulige problemer vedr. kundeservice og garanti ordninger som jeg skal stille mine kunder og du vil kunne forværre.

Glem din ide, eller tal med dem som har produktet i DK. Det kunne jo være de ikke har interesse, men du skal derfor godkendes af producent og købe deres lagerholdning. Alt andet er dårlig smag.

MVH

Antonio

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)