Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt hjælp til alle selvstændige

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man ser bort fra den lidt kreative statistik, så vil jeg gerne høre mere om hvorfor jeg f.eks. skulle bruge jeres produkt.

De fysiske visit kort:

Når de nu holder for evigt, betyder det så at når jeg har købt 200 stk kort, skifter mit nummer, får jeg så 200 nye kort uden at skulle betale igen?

De virtuelle visit kort:

Du skriver:
Så når folk vil ringe til dig, og de stadig har dit gamle nummer, kan de med lethed sende en SMS-kode ind til BiipBiip, hvor de så får et svar tilbage med dit nye telefonnummer.

Jamen... hvordan skal folk vide at de skal sende en sms kode ind til BiipBiip? og hvad er den kode og koster det noget?

Du må altså meget undskylde, men jeg har enormt svært ved at se hvad jeg eller nogen andre jeg kender skal bruge den tjeneste til - så vidt jeg ved har folk bare sendt en sms ud til alle numrene i deres tlf når de har skiftet nummer, det virker da umiddelbart meget nemmere og meget billigere end din løsning?
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 16:42

Jeg synes, godt nok lidt mod stemningen i denne tråd, at I har fat i en rigtig god idé...

Til gengæld mener jeg ikke, at dit indledende oplæg sælger varen særlig godt. Glem alt om at koble dit produkt sammen med et visitkort. Mon ikke det skal ses i den sammenhæng, at du poster i Amino, og formentlig også andre fora, for at forklare de fremragende egenskaber ved dit produkt i håb om at der er respons.

Jeg mener at din vinkel i stedet skal være, at du faktisk tilbyder en huskeservice for private (og virksomheder)... Send en SMS til biipbiip.dk og få præcis adresse og telefonnummer på venner, bekendte, forretningskontakter osv.

En lille markedsundersøgelse (min kone og ældste datter) vurderer ideen som en god/sjov idé hvis den er gratis. En service som jeg ville forvente kører på Arto.dk eller dating.dk inden længe

Et enkelt spørgsmål...
Hvordan har du/I forsøgt at løse problemet med at huske et biipbiip-nummer?

Jeg tror der skal rigtig meget markedsføring til for at få forklaret konceptet, men klø på med det!

Held og lykke.

Mvh Carsten
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:16
Og så vil jeg da gerne lige høre hvad Rabatten til Amino brugere er?

Dbh Martin
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 16:37
Synes Oldenburg har fat i noget... Drop tanken med visitkort, men markedsfør jeres idé som en "huskeservice".

Jeg opretter mig som bruger på sitet, og kan indtaste forskellige ting og angive et id for hver ting.

Et eks. - jeg opretter id=lars=falkoner allé 118, 2000 frb. c
Sender jeg så en sms med koden biipbiip lars til xxx får jeg en sms der fortællers Lars'' adresse.

Hvorvidt produktet vil blive benyttet af mange, kan jeg have min tvivl omkring, men syens idéen er sjov.
Som Oldenburg er inde på, holder idéen nok bedre, hvis den bliver flettet sammen med et andet produkt - eks. et datingsite.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 18:13
Ja jeg vil egentlig godt lige "rette" mig selv, det var ikke ment sådan at ideen i sig selv er noget ingen kan bruge - det jeg mener er, at produktet i sin nuværende form virker ufærdigt, uigennemskueligt og jeg har som bruger svært ved at se hvad jeg skal bruge det til.

Nu ved jeg ikke om BiipBiip.dk kommer igen og forsvarer sit produkt lidt, men jeg vil da meget gerne høre noget mere om de tanker der ligger bag og hvor man gerne vil hen med det.
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:54
Dato: 11/26/2005 12:47:13 AM Forfatter:BiipBiip.dk

www.biipbiip.dk    Én gang visitkort - altid visitkort

Biipbiip.dk har gjort det muligt at ens visitkort virker for evigt, lige meget hvor mange gange man skulle skifte sit nummer ud med et nyt.
Vi Danskere skifter gennemsnitligt nummer 2,4 gange om året. Grundene dertil er taletidskort eller man har købt en ny tlf. og derved også oprettet et NYT abonnement!!!
det vil sige at virksomheder udskifter deres personale visitkort 2,4 gange om året?
Det kan i med www.biipbiip.dk være foruden
med venlig hilsen

Jeg syntes egentligt godt om ideen, dog vil jeg mene, ay før du går og markedsfører det, så bør siden se mere færdig ud

Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:56

Hmmm...

Vi skriver altså 2005 (ja endda snart 2006)... Har folket slet ikke hørt om nummerflytning nu til dags? Det har eksisteret på markedet i Danmark siden 2001. Tager man bare det gamle TelePassPort (fra dengang det blev muligt at portere sit nummer) så var over 75% af deres nye kunder, kunder som porterede fra andet selskab... Har desværre ikke nogle tal på de andre. Men det er noget af det allermest populære idag. Konceptet med nummerportering blev lanceret med "Nummerportering; et nummer for livet"

Tror måske nok sitet kunne fungere, men nok IKKE med nyt-nummer-konceptet...
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)