Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til smykkekoncept

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og skal til at søsætte et smykkekoncept, som jeg har rodet med et stykke tid. I den forbindelse er jeg på udkig efter en partner, som kan se ideen i projektet. 

Kort fortalt om projektet: 

Jeg har i en tid importeret smykker fra Kina og solgt dem via. bla. QXL med stor succes. En del af kunderne har efterspurgt muligheden for at købe engros af mig og derefter sælge via egen webshop eller homeparty. Derfor besluttede jeg mig for i første omgang at lave en webshop, men nu har projektet udviklet sig til også at gælde et homeparty koncept med indbygget egen køreklar webshop. Webshoppen forventes klar om 3-4 uger mens homeparty/webshop konceptet lige skal finpudses inden det er klar. 

Men hvad er det jeg søger? Jo, jeg søger en person, som kan se fornuften i projektet og som kunne tænke sig at være partner. Det vil være en fordel hvis du har kendskab til enten import eller det praktiske i at styre et sådan koncept, men det er ingen betingelse. Mht. investering i projektet så regner jeg med at en kommende partner er parat til at investere mellem 20.000 og 50.000 kr over de næste 6-12 måneder. 

Hvis det er noget som har fanget din interesse så tøv ikke med at kontakte mig

Kim

Fra cph
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:06
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:52

Mail sendt afsted

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 13:04

Hej Kim, du må gerne sende en e-mail til jakob@didakt.dk med lidt mere information. På forhånd tak.

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:43
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:00

Lyder spændende. Du må godt sende lidt info omkring dit projekt til mig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)