Hej Rasmus
Klippet fra vores egen hjemmeside ca. 1/3 nede:
1. Der er op til 100 gange forskel i prisen på forskellige søgeord.
2. Der er op til 100 gange forskel på, hvor sandsynligt det er,
at et specifikt søgeord konverterer en besøgende til en kunde
på din hjemmeside.
Vi lever bl.a. af at fjerne irrelevante søgeord så annonceringen kan blive super præcis og målrettet.
Hvis målretningen er så tåget, at man ikke en gang kan registre søgeord eller sågar trafikkilde, så er man endnu ringere stillet.
Konverteringsmæssigt er det min erfaring, at hvis man ikke er i et massemarked (eks. mobiltelefoner) så kan det ikke engang betale sig at annoncere i Googles egen baby; Display netværket (AdSense)
Og her får man endda sporingen med.
Prøv at komme med nogle succeshistorier eller referencer for virksomheder, der har fået god økonomi ved at bruge din service. Det vil klart styrke din argumentation.
Venlig hilsen,
Christian