Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have flere besøgende? Lad mig hjælpe dig!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Har du problemer med at hive salg hjem, eller bare i det hele taget, at have nok besøgende på din webshop eller blog?

Så lad mig hjælpe dig!
Jeg tilbyder nu til den latterlige lave pris af bare 2 kr per besøgende, at hente besøgende hjem til dig.

Det kommer til at foregå, på den måde at jeg måler det trafik som jeg giver til jer, og så for hvert besøg tager jeg 2 kr.
Det er billigere end at bruge penge på Facebook og Adwords + jeg henter kun relevante besøgende!

Kontakt mig og lad os få en god snak.
Det er muligt at kontakte mig på følgende:

E-mail: rasmus@nicolaisen.as 

Mobil: 29 27 14 26

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu er antallet af besøgende vel ikke særlig interessant i sig selv?

Jeg vil da hellere have 10 besøg fra brugere i min målgruppe, end 1000 besøg generelt, hvor jeg ikke har nogen sikkerhed for, at de overhovedet er i min målgruppe.

Og jeg synes bestemt ikke 2 kr. pr besøgende er en 'latterlig lav pris' - langtfra.

Hvordan selekterer du de besøgende, du sender videre, så man kan være sikker på, at man kun får relevante besøgende?

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:22

Ja du bliver nød til at fortælle hvem de besøgende er eller hvor de kommer fra, for at de besøgende har værdi for folk.

Har du brug for et billigt hjemmeside design eller webshop produktion.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 15:35

Hej igen!

Tak fordi i spørger og er kritiske, selvfølgelig skal i ikke give penge for en tjeneste, som i ikke er helt sikre på hvad indbærer (det er derfor jeg skriver, at i gerne må kontakte mig).

Jeg linker selvfølgelig ikke fra en side som omhandler bolde, hvis jeres sider omhandler fisk :D

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:36

Hej. Med de dyre priser jeg betaler på Adwords, så kunne jeg bestemt godt være interesseret i at bruge nogle af mine penge hos dig. Men vil lige høre om min webshop er noget du kan skaffe besøgende til, og hvordan du finder ud af om de er relevante for mig. Min webshop står i min signatur.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kim Vinberg:

Hej. Med de dyre priser jeg betaler på Adwords, så kunne jeg bestemt godt være interesseret i at bruge nogle af mine penge hos dig. Men vil lige høre om min webshop er noget du kan skaffe besøgende til, og hvordan du finder ud af om de er relevante for mig. Min webshop står i min signatur.

Tjaaaa... Hvis du er så sikre på at det er relevante besøgende, hvorfor så ikke bare forlange det tidobbelte, og så først kræve penge, når kunden har købt? :-)

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 17:19

Jeg tillader mig også at være skeptisk, når du ikke kan eller vil fortælle mere.

En forsikring om, at din trafik ikke er aldeles irrelevant, er nok lidt for tynd en forklaring for de fleste.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:32

Jeg kunne godt bruge flere besøgende til min shop med malerier. Men du er da godt nok nødt til at fortælle lidt mere om din service.

Hvorfor skal jeg erstatte Adwords med din service?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:03

Frem med flere info , hvem henvender du dig til ?

hvor kommer de besøgene fra

hvor meget kan hjælpes med

hvor relevante er besøgene jeg ville gerne betale 10 gange mere end 2 kr.. vis dine kunder dog konventer langt bedre

Kunne du evt. hjælpe med min stripper side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 19:07

Hej igen!

Overordnet er der en stor usikkerhed hvor besøgende bliver hentet fra.

De bliver hentet fra sider som f.eks. amino.dk (hvis det er relevant for siden), og ellers så skriver jeg blog indlægs mv. (selvfølgelig kun på relevante blogs, og jeg skriver kun hvis det er relevant, og ikke for at reklamere/spamme!).

Jeg forkorter linket med bit.ly, hvorefter jeg måler hvor mange der klikker videre via linket.

Jeg kan dog aldrig love, at dem der klikker videre konvetere, men det er til gengæld noget i kan aflæse, om det er noget som har en virkning på jeres site.
Derfor kan vi aftale at i starter med at købe jer til et hvis antal besøgende, lad os antage 50 (som eksempel), så når i har fået de 50 besøg, så kan i se om i har haft en stigning eller et fald.
- Hvorefter i kan vælge om i vil fortsætte eller ejYes

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)