Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af Den Gamle Gaard i Stubberup?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle gode Aminoer,

Nu har jeg fået lagt en ny hjemmeside online for Den Gamle Gaard i Stubberup, som lejer værelser ud til ferie, konferencer, kurser m.m.
Der mangler et par smårettelsen (teknisk) men hvad synes i generelt om siden? Kan jeg være den bekendt? :-)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:07

Nogle kommentarer:

Når man klikker på weekendophold på forsiden kommer man til en side, hvor overskriften lige over billedet er 'lejligheder i skønne Så uanset om teksten handler om møder, fester eller lejligheder,  er overskriften stadig 'Lejligheder i skønne omgivelser'.

Billedet er også det samme uanset, hvilket emne der vælges. Når jeg klikker på lejligheder, så vil jeg se billeder af en lejlighed, og ikke et bord i en restaurant.

Generelt synes jeg, der mangler en masse billeder, og måske planskitser over de forskellige lokaler.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:38
Kirsten E:

Nogle kommentarer:

Når man klikker på weekendophold på forsiden kommer man til en side, hvor overskriften lige over billedet er 'lejligheder i skønne Så uanset om teksten handler om møder, fester eller lejligheder,  er overskriften stadig 'Lejligheder i skønne omgivelser'.

Billedet er også det samme uanset, hvilket emne der vælges. Når jeg klikker på lejligheder, så vil jeg se billeder af en lejlighed, og ikke et bord i en restaurant.

Generelt synes jeg, der mangler en masse billeder, og måske planskitser over de forskellige lokaler.

MVH
Kirsten

Tak for det Kirsten. Der kommer et forskelligt vandret billede på de enkelte sider.
Det var egentligt ikke meningen at teksten oppe i det grønne skulle skifte, men det var da faktisk en god ide hvis den gjorde. Det vil jeg da prøve at andre.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:31

Ekstremt tætskrevet er nogle sider uden linje skrift over 20 linjer gør teksten unødvendig besværlig at læse.

Hvor er nysted henne , kunne virkeligt hjælpe meget lige hurtigt på forsiden et mini kort at det ligger på er ikke sikker Sjælland nok men lige hvor ved jeg ikke.

Savner selvfølgelige lidt grundtegninger hvordan ser lejlighederne ud

ud hvordan tjekker jeg om er ledig værelser klokken 22.00 om aften , jeg kan ikke se nogle booking kalender hvor man kan book værelserne på og vis lige fundet siden , kan du jo ikke være sikker på man vælger jer , når ingen bookingkalender er for jeg tjekker næste side og ser de har ledig værelser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:41

Hej Lars

Flot side, godt arbejde.

Men på trods af jeg har en 20 mbit forbindelse, sad jeg og ventede på forside billedet skulle vise sig. Ligeledes tog det noget tid da jeg klikkede mig ned igennem - med load af billederne.

Hvilket jeg ikke lige fatter, de fylder jo ikke det vilde - og det ud til at gå hurtig nok nu...men nu ligger billederne sikkert også cached. 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:08

Den loader LANGSOMT - Meget langsomt sidder på en 20mbit linje og skulle vente i lang tid på at billederne loadet når jeg vandre omkring på siden.

Menuen - Store begyndelsesbogstaver 

Forside link øverst - Flyt det ned i menuen eller væk med det, det roder!

Billede - er det samme fastlåste på alle siderne, det kunne variere efter hvilken side man var på, så når jeg var på "Om" så var der et billede af bebyggelsen eller noget.

Fakta/læs også/mm i højre side - VÆK! Kontakt os laver du som en grøn C2A knap og sætter i venstre side - Fakta ind under "Om". "Læs også" hvis du vil have den så ned i bunden sammen med et par andre ting f.eks. "Mest læste" etc.

Teksten er for tætskrevet og for lille

Der mangler et CVR nummer 

Venstre menu - Lav teksten større end maintekst

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)