Hejsa Tak for alle jeres svar - Nej har ikke købt noget endnu, da jeg lige ville hører alle jeres gode råd først :-) |
Computeren kan i hvert fald klare opgaven og tror da endda du kan game med den :-)
Hejsa Tak for alle jeres svar - Nej har ikke købt noget endnu, da jeg lige ville hører alle jeres gode råd først :-) |
Computeren kan i hvert fald klare opgaven og tror da endda du kan game med den :-) |
Tjaaa.. Men det tager dig cirka 15 min - 1 gang om måneden.. Men når din computer arbejder 50% hurtigere, så er det hurtigt tjent ind igen ;) Jeg gør det typisk liiige før jeg går i seng, og efterlader laptoppen, natten over med en defragtmentering.. Derudover deaktivere automatisk opdateringer, og installere kun det mest alvorlige sikkerhedsopdateringer et par gange om året.. Vupti! Så har du faktisk fået en computer du kan bruge til noget - og nå ja - det kostede dig liiige 3 timers arbejde på et år - at holde den ved lige ;) Det spare du sikkert på en måned, i at der ikke længere er ventetid på at bruge den i dagligdagen :) Ccleaner, finder du ved at søge på google - og er 100% gratis :-) |
Så skidt da.. Så får i også et link til Ccleaner :-) Det er jo dæk til en bil, hvis man vil kører med Windows :-) |