Goddag kære Aminoer Så lykkes det mig at få forputtet den regning der absolut ikke skulle være forputtet; den ultimativt thumbsdown rykker fra min A-Kasse. Lang historie kort indeholdende; en fuldstændig ÅNDSSVAG idé om at Ase skal putte deres første regning ind i medlemsbladet i stedet for en rudekurvert som alle andre + flytning og manglende videresending af min post og den sidste og og ultimative rykker som jeg får lagt lidt klodset i regningebunken, hvilket resulterer i at den ligger og hygger sig VED SIDEN af bunken og jeg overser den på den månedlige 'store-regninge-betalingsdag.' BUM! Ude......det røde kort. Ryk tilbage til start - forfra igen. 18 års ancinitet skyllet ud i lokummet - bare lige sådan. Så - hvis jeg inden for det næste år mister mit arbejde (dvs. bliver nødt til at lukke min virksomhed (jævnfør; gå konkurs) - så ved jeg kun af kontanthjælp til at hjælpe til med regningerne. OG DET er ikke et ønskværdigt scenearie. Mit spørgsmål er så; er der nogen der ved af NOGET SOM HELST man kan gøre det næste år for at sikre sig på én eller anden måde hvis jeg står uden arbejde, så det alternativ jeg har, ikke kun skal være kontanthjælp? (Og her taler vi ikke sygdom eller dødsfald eller andre ting som normale forsikringsselskaber tager sig af.) Tjah - det var det.
// Brokop |
Har desværre ikke noget at bidrage med udover en enkelt kommentar...
Går ud fra, du har ringet og tudet af dem, og at de nægter at hjælpe dig?
Brokop:ÅNDSSVAG idé om at Ase skal putte deres første regning ind i medlemsbladet i stedet for en rudekurvert som alle andre
Damn, en tosset idé... Jeg har slet ikke åbnet seneste medlemsblad... men har den nu også på PBS...