Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af ledigt dk.domæne - øvrige optaget

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg ved at det med domænenavne har været oppe og vende flere 1000 gange - men hvor mange af Jer har valgt at benytte Jer at et dk. domæne, hvor de andre com. info. mm. allerede var optaget - og hvilke fordele og ulemper et der herved. Jeg har snart brugt flere måneder på at finde et unikt navn, men jeg syntes hele tiden at jeg løber ind i en blindgyde, da de fleste af mine forslag allerede er taget (der er åbentbart andre der er kommet på de samme - typisk :D). Det dk.domæne jeg har i tankerne adskiller sig rent produkt/ydelsesmæssigt fra com. info. mm domænerne og er ikke et regitreret varemærke, herved kan jeg ikke se at jeg skulle kunne komme i problemer - eller er det forkert forstået.

På forhånd tak

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:11
Hej, jeg har et .dk domæne hvor alle de andre var optaget jeg har aldrig haft nogle problemer.

Mvh
Tim
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 19:18
Det kunne jeg også godt tænke mig at vide. Følger lige med.
Fra Herlev
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:29

Tusind tak for dit svar, hvilke fordele og ulemper har der været i forbindelse med din beslutning om at bruge domænet.

På forhånd tak

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 10:53

Så længe du kun tænker at blive på det danske marked synes jeg ikke der er nogle problemer med kun at have et dk-domæne.

Hvis du senere skal udvide kan det godt være irriterende hvis ikke du kan få et .com med dit navn og så skal til at jonglere med to forskellige domæneord (f.eks. minbutik.dk og mingodebutik.com)

Det er mere den anden vej rundt det kan være problematisk. Jeg åbner snart en webshop på et .eu-domæne, og her har jeg også købt .dk-domænet da der helt sikkert er en %-del af de besøgende som bare skriver .dk af ren vane.

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)