Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

penge fra staten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg var inde på en side på amino hvor det så ud som om man kunne få op til 80000når man startede som iværksætter er der noget jeg har helt misforstået?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:39

Stod der på siden man kunne få det eller stod der det modsatte? Et link ville være godt herSmile

Du får i øvrigt ikke penge fra staten for at starte op som selvstændig.

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 23:05

Der var noget på et tidspunkt med at en eller anden regering i Sydamerika rent faktisk ville give penge til iværksættere i forsøget på at skabe et nyt Silicon Valley.

Er det det som du tænker på?

Eller måske er det det med at man selv skal have 80.000 for at starte et Aps?

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:29

Der har i umindelige tider gået rygter om iværksætterstøtte i form af kontanter i de fleste europæiske lande inkl. Danmark. Jeg tror det er noget, folk der ikke er selvstændige antager, fordi de er vant til at man kan få støtte i så mange andre sammenhænge...men som selvstændig kan man ikke få rede penge nogle steder > kun rådgivning og vejledning (i f.eks. Danmark).

I Schweiz ved jeg, at man f.eks. kan få staten til at stille sig som garant for lån af kapital til virksomhedsopstart (op til DKK 3.000.0000, hvis de godkender din forretningsplan.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:40

Peter1982:
Der har i umindelige tider gået rygter om iværksætterstøtte i form af kontanter i de fleste europæiske lande inkl. Danmark.

Sådan er det også i de fleste andre EU-lande. EU stiller massevis af kapital til rådighed hvert år (og har gjort det gennem mange år). Pengene kommer bare aldrig danske iværksættere tilgode, for i Danmark kan man ikke beslutte sig for hvem der skal administrere ordningen......

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:54

Philip:
Der var noget på et tidspunkt med at en eller anden regering i Sydamerika rent faktisk ville give penge til iværksættere i forsøget på at skabe et nyt Silicon Valley.

Pjilip tænker vist på den her

Der udløber ansøgning den 27.10.2011, så det om 5 min. eller 5 min + 24 timer hvis det er inkl. den 27.10.11

Der kunne man opnå $ 40.000 i finansiering

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)