Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning på en ide!!!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad siger du til dette?

Mikael christiansen:
Derved klart ja jeg vil bruge det , men vil da gerne vide lidt om dig før , jeg sætter en til at coach mig mod mine mål

Jeg er i gang med at få oprettet en hjemmeside, og der vil du kunne få en masse svar, osv.

Så hvis du er interesseret i at se den så sender jeg dig et link ligeså snart jeg har fået den op at stå..

Mvh

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:59

Trisha82:

Hvad siger du til dette?

Mikael christiansen:
Derved klart ja jeg vil bruge det , men vil da gerne vide lidt om dig før , jeg sætter en til at coach mig mod mine mål

Jeg er i gang med at få oprettet en hjemmeside, og der vil du kunne få en masse svar, osv.

Så hvis du er interesseret i at se den så sender jeg dig et link ligeså snart jeg har fået den op at stå..

Mvh

ok bare opret en tråd jeg er altid online óg ser det derfor Smile som iværksættere skal du have fleste muligheder for fleste mulig kunder, for du skál háve en super iværksættere væks

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 01:03

Mikael christiansen:
ok bare opret en tråd jeg er altid online óg ser det derfor Smile som iværksættere skal du have fleste muligheder for fleste mulig kunder, for du skál háve en super iværksættere væks

Mange tak, og det gør jeg gerne.

Skynder mig at få den udarbejdet.

God aften.

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 09:57

Godmorgen til Alle Aminoer!!Smile

I må meget gerne afgive jeres stemmer om dette her :)

På forhånd tak

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 19:19

Jeg ønsker gerne flere stemmer, men også en begrundelse vil være på sin plads.! :)

Hvorfor er det godt?

Hvorfor er det dårligt, og hvorfor har har flere af jer sagt måske?

Der må være en grund til i heller til begge sider?

På forhånd tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37

Hej Trisha82

Jeg er så en af dem, der har sagt nej.

Af den begrundelse, at hele coaching branchen idag mere ligner event firma'er.

Og egentlig kan jeg personligt ikke se nogen ide, i alt det coaching.....For enten tror man på sig selv og sine ideer, eller også gør man ikke. Og tror man ikke 100% på noget, så er man heller ikke villig til at arbejde for tingene.

Og vil man ikke arbejde 100% så skal man ikke starte noget op, men være lønmodtager.

Og desuden så burde en ordentlig leder, netop kunne motivere sine ansatte til at yde, ellers er han/hun ikke noget værd.

/Kenneth

Ps. kan du ikke skrive med normal tekst, det virker 10x mere troværdigt. Wink

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 19:56

Hej Kenneth

Kenneth:
Og egentlig kan jeg personligt ikke se nogen ide, i alt det coaching

Jeg vil sagtens kunne sidde og bruge flere timer på at overbevise at coaching i det hele taget er godt, fordi det er ikke alle folk der har den styrke altid til at nå deres mål. En leder er jo sandt nok ansvarlig for at motivere sine ansatte, men der findes jo idræts - coaching osv. men det vil jeg ikke bruge tid på at diskutere!

Men men respekt for din holdning.

Det jeg var ude efter var ikke et svar om coaching var godt eller ej, det var nu mere om online coaching  er godt.

Kenneth:
Ps. kan du ikke skrive med normal tekst, det virker 10x mere troværdigt.

Tjoo men jeg gjorde det nu kun for at skabe lidt opmærksomhed :)

Mange tak for din udtagelse dejlig med noget kritik du kunne stå indenfor,

Tak for nu :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13

Trisha82:

Det jeg var ude efter var ikke et svar om coaching var godt eller ej, det var nu mere om online coaching  er godt.

Hej

Nu er der jo mange her på siden fx som der mere eller mindre søger coaching. Og med de krav der stilles idag, og de krav der vil blive stillet i fremtiden, så vil der sikkert være flere der søger dette.

Problemet er bare, at når man heletiden skal være koblet op på en coach, og ikke tør at udvikle sig videre, så vil man konstant stå som en der er i mellem klassen....ikke rigtig god, men heller ikke dårlig.

Og tager man inden for fx fodbold, så coacher en landstræner/klub træner ikke, de lægger en strategi og forventer at spillerne udfører den...ellers bliver de placeret på bænken. Og den næste i køen kommer til.

/Kenneth

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 20:22

Du har fuldstændig ret, derfor mener jeg også at min løsning er noget bedre end som mange andre. For i mine øjne er det vigtigst for en coach, det er at få sparket personen i gang så han/hun ikke skal være "afhængig" af en coach som mig hele livet.

Jeg ser mig selv som værne en coach der bare viser vejen også skal personen selv kunne klare den uden min hjælp. Så har man gjort sit arbejde ordentligt.

:)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43

Trisha82:
For i mine øjne er det vigtigst for en coach, det er at få sparket personen i gang så han/hun ikke skal være "afhængig" af en coach som mig hele livet.

Hej

Problemet er bare at sådan hænger det ikke sammen.

Typisk er det mere et alibi, for ens egen mangler. Hvis folk, gad at sætte sig ind i hvem de er og hvad de er, og så være realistisk omkring det. Istedet for at leve i en drømme verden, hvor de skal leve efter alle samfundets trends, så ville der egentlig ikke være behov for coaches.

Og det er netop her, mit store problem er. Og det er netop, at man får en masse folk ud i forskellige stillinger, opretter virksomheder, og de har ikke de menneskerlige egenskaber til det.

JEg har set folk gå ned med stress, både som leder, iværksætter og selvstændig. Jeg har set voksne mennesker stå og tude på kurser. Når der blev stillet krav....og de ikke turde at tage en beslutning.....specielt når de bliver stillet overfor en opgave, hvor målet er at tage en beslutning, og der ikke er en løsning, hvor alt bliver godt.

Jeg ved godt at jeg har en meget hård indstilling til tingene. Men nu er jeg vant i forskellige industri virksomheder. Og her er der desværre ingen kære mor. Og er man ikke lavet af et specielt materiale, så vil selv en coach/psykolog og en hjernevask ikke hjælpe. Man kæmper med inkompetente medarbejder, krakiler a kunder, og en chef der vil have bedre resultater......Så aktonærene ikke brokker sig.

Og så skal du tænke på, at går en konkurs, så vil den person efterlade gæld, som andre skal betale.....Og det kunne tit være undgået, hvis man havde været realistisk om personen.

/Kenneth

Tilføjelse

Først så skal vi jo ikke være enig. Og problemet er at jeg er gammel i gårde, og derfor kan jeg ikke overbevises.

Men tak fordi at du gad at argumentere for dit synspunkt, sagligt og fornuftigt....men som sagt jeg er en gammel nisse, og dem kan man ikke lære noget nyt.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)