Min store drøm er at komme til at træne FC Barcelonas 1. hold, så nu fik jeg da set alle rammerne
Gad egentlig godt se Messi smide den ind i straffesparksfeltet.. Kunne du få det til at ske, tror jeg der ville være bud efter dig fra mange klubber :o)
Men tillykke med oplevelsen. Mon ikke der er nogen fra Barcelona der har kigget med et eller andet sted. Det er trods alt ikke helt normalt, at der kommer en træner der ikke kan andet end at træne indkast
Men tillykke med oplevelsen. Mon ikke der er nogen fra Barcelona der har kigget med et eller andet sted. Det er trods alt ikke helt normalt, at der kommer en træner der ikke kan andet end at træne indkast
Jo... Jeg satser på at der er nogle der har set det... De scouts gemmer sig jo de mærkeligste steder
Som man siger, man skal kravle før at man kan gå.....
Og barca og andre klubber har det jo med at se folk an, på hold, og andet der ikke tager nævneværdi skade. Og har man lavet et godt stykke arbejde, så vil der nok komme bud, fra højre rangerede hold i deres klub.
Men ellers så er missundelse et ord der passer på mig ligenu.
Som inkarneret Barcafan, så er jeg imponeret over, at en dansker er med til at gøre en kæmpe indflydelse på Barcelona's fremtidige spil.
Hvem ved?
Måske skal Barcelona til at bruge en ny taktik, hvad angår indkast, fordi du har lært dem at udnytte deres fulde potentiale inden for indkast!
RESPEKT!
Jeg har netop færdiggjort min hjemmesidewww.barca24.dk , og det kunne være rigtig spændende med en artikel om dig og dine oplevelser. Hvis du er interesseret i lidt gratis omtale, så send endelig en pb!
Og synes godt om min facebookside, så kan jeg jo synes godt om din!
/ Simon
10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk
Jeg vil lige understrege at jeg ikke har noget med Barcelona at gøre endnu - det er en drøm som jeg håber går i opfyldelse i fremtiden... men indtil da er det hårdt arbejde