Er det muligt hvis man har en Facebook fanside og se hvem der erhverver "synes godt om" medlemmer til sin Fanside, eller hvem de ser linket hos.
Det jeg mener er; Hvis jeg "synes godt om" amino Fanside og vil have min ven "Jørgen" også skal "synes godt om" siden, kan Amino så se et sted, at jørgen har fået en opfordring fra mig.
For hvis det er muligt, kan man jo lave en konkurrence for sidens nuværende medlemmer som ser sådan ud; Vind en rejse til langbortistan, hvis du erhverver flest nye medlemmer på en uge.!
Eller noget i den stil , er det muligt?? Eller har i en anden god måde, hvor både nuværende medlemmer deltager aktivt, imens du får flere "Synes godt om"
Lige præcis det du søger, ved jeg ikke om kan lade sig gøre, men tror det desværre ikke. Og hvis det gør, så er jeg meget interesseret i at finde ud af hvad det er :)
Rettelse: FanRank, jeg var lige lidt langsom .. Derfor har jeg redigeret mit indlæg .. :)
Er ikke den vilde computer nørd og nu spørger jeg sikkert dumt, men gider uddybe fanrank lidt mere. Vil det sige ham som har erhvervet flest venner ligger så nummer et , som vist på din vens side? Så ud fra den tabel, kan man se hvem der har hvor mange erhvervelser og hvornår?
Umiddelbart så kan du i insights for din Facebook side se hvilke sider, som generer trafik samt likes til din side. Så hvis du har linket til din Facebook side her på Amino og det fører til et like vil det fremgå der. Hvis du vil have yderligere informationer kræver det der opbygges en applikation netop til dette formål.
- Mvh Simon Jørgensen www.Avali.dk - Online Markedsføring