Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd vedr. salg af udsmykningsopgaver

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej - jeg arbejder med forskellige former for glaskunst, og har ved flere lejligheder lavet udsmykningsopgaver for private firmaer samt nogle kirker.

Jeg har egentlig lidt svært ved at se hvordan jeg kan markedsføre sådan noget - er der nogle gode forslag - også gerne forslag til salgsfremme via nettet.

Jeg har også overvejet om en provisionslønnet sælger mon var en idé. Det er ofte ret omkostningskrævende projekter så der vil jo være noget at tjene for den rette sælger - jeg forestiller mig måske en som havde det med sideordnet...

Firmagaver er jo også en mulighed.

Se min web-site www.glassmedien.dk

Fra Birkerød
Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:54
Kære Panda.

Kan ikke rigtig hjælpe dig med dit spørgsmål. Men det er nogle vildt flotte ting du laver !

Med venlig hilsen

Anna Kjærulff - Fotograf - http://stjernestudiet.dk

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 02:44
Hej Pandapigen

Jeg vil foreslå dig at fokusere på en målgruppe til at starte med, find ud af om det f.eks. er firmagaver du helst vil lave og du mener der er et marked for. Så er det meget lettere at hjælpe dig,  mange skyder med spredehagl og det giver ikke nogen effekt. Du skal ind og segmentere...

Vil gerne høre lidt mere fra dig, så kan vi alle lettere hjælpe dig :)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 09:16
Jeg er ved at falde i svime over dine ting - de er rigtig rigtig flotte. Du kan umuligt have svært ved at sælge dine ting, når først folk har set dem.

Ang. hjemmesiden, så kunne du f.eks. lave billederne, så man kan forstørre dem, så de kommer endnu mere til deres ret.

Hvad gør du lige nu for at reklamere? Sender du brochurer ud til firmaer, institutioner mv., eller hvordan finder de dig? Ringer du selv rundt til de forskellige kunstforeninger for at få aftale om udstillinger?

Har du prøvet at lave dine helt egne udstillinger eller udstillet sammen med en anden kunstner i lejede/lånte lokaler, fælleshuse, forsamlingshuse o.lign.?

Skal der reklameres næsten uden udgifter, kunne du evt. lave små flyers - selvfølgelig med et par flotte billeder og lidt info og dele dem ud i postkasser (eller få andre til det) i din egen by og nabobyerne samt sætte opslag op i supermarkeder mv.? Det er dejligt i sommermånederne - især om aftenene, og man kan virkelig få delt meget ud (har selv delt mange, mange tusinde reklamer ud på den måde). Du kan f.eks. henvise til en konkurrence på hjemmesiden, men det kan også være en invitation til en udstilling i det område, du deler ud i, så folk ikke har så langt til udstillingen.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på home-party. Kan der være en idé i at få nogle stykker til at holde homeparties mod provision af salg. Glasting ligger i det dyrere prislag, men folk har også bedre råd i dag.

Det var lidt alternative løsninger.

- ville virkelig gerne se dine ting, det er desværre lidt langt væk, men har du en brochure? Og priser vil jeg meget gerne have. Vil du ikke sende noget på kibeje@hotmail.com

Mange hilsner

Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:37

Hej

Prøv med et netværk - jeg knder felere som sælger kunst til virksomheder - se evt Helle Liebing - www.liebing.dk ( jeg er ikke sikker ) ellers søg den på Google.

Jeg kender hende fra andet samarbejde og hun er god til at knytte netværk

MVH

Steen Hoffmann

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)