Jeg er ved at falde i svime over dine ting - de er rigtig rigtig flotte. Du kan umuligt have svært ved at sælge dine ting, når først folk har set dem.
Ang. hjemmesiden, så kunne du f.eks. lave billederne, så man kan forstørre dem, så de kommer endnu mere til deres ret.
Hvad gør du lige nu for at reklamere? Sender du brochurer ud til firmaer, institutioner mv., eller hvordan finder de dig? Ringer du selv rundt til de forskellige kunstforeninger for at få aftale om udstillinger?
Har du prøvet at lave dine helt egne udstillinger eller udstillet sammen med en anden kunstner i lejede/lånte lokaler, fælleshuse, forsamlingshuse o.lign.?
Skal der reklameres næsten uden udgifter, kunne du evt. lave små flyers - selvfølgelig med et par flotte billeder og lidt info og dele dem ud i postkasser (eller få andre til det) i din egen by og nabobyerne samt sætte opslag op i supermarkeder mv.? Det er dejligt i sommermånederne - især om aftenene, og man kan virkelig få delt meget ud (har selv delt mange, mange tusinde reklamer ud på den måde). Du kan f.eks. henvise til en konkurrence på hjemmesiden, men det kan også være en invitation til en udstilling i det område, du deler ud i, så folk ikke har så langt til udstillingen.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på home-party. Kan der være en idé i at få nogle stykker til at holde homeparties mod provision af
salg. Glasting ligger i det dyrere prislag, men folk har også bedre råd i dag.
Det var lidt alternative løsninger.
- ville virkelig gerne se dine ting, det er desværre lidt langt væk, men har du en
brochure? Og priser vil jeg meget gerne have. Vil du ikke sende noget på
kibeje@hotmail.com
Mange hilsner
Kirsten