Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt stockholm-københavn (Køl)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg efterlyser en billig fragtløsning mellem stockholm og københavn. Vi sælger dagligvarer hvor nogle af disse er køl, derfor er køl selvfølgelig et krav.

Det variere lidt hvor mange paller der bliver fragtet. Denne uge er det ca. 10 og sidtste uge var det 4. 

Derudover vil der nogle gange være brug for at transportere varer den modsatte vej. Vi skal i starten af denne uge sende ca. 8 paller til stockholm og vi skal meget gerne have en billig løsning hurtigt så kom endelig frem hurtigt hvis du kender en eller selv kan forestå denne transport.

Hilsen,

Morten

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 15:48
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 09
Skrevet kl. 18:01

Tak jeg prøver, har fået tilbud fra Bring på 6.800 hvilket jeg synes er helt ude i skoven!!!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 09:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten:
har fået tilbud fra Bring på 6.800 hvilket jeg synes er helt ude i skoven!!!

Det er jo svært at kommentere på når du hverken nævner nogen om godsmængde eller service (er der f.eks tale om kurerkørsel)

Du vil ofte se at det kan betale sig at ringe lidt rundt og få nogle tilbud, der kan være rigtigt mange penge at spare.  Få altid tidbudet skriftligt med en ALL IN pris så får du ingen overraskelser senere.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 02:26

Hej Morten.

Har du mulighed for at sende mig oplysninger om Afhentningssted / Leveringssted på min mail martin@brandt-logistics.se ?

Så vil jeg meget gerne kigge på det for dig - har godt samarbejde med et par svenske vognmænd :)

Mvh,

Martin.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 4
Fra  DanEuro Logistic ApS Skrevet kl. 02:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Hvis du stadig har behov for fragt fra Stockholm, kan du sende mig en mail. Vi kører derfra flere gange om ugen.

Mail. als@daneuro.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 09
Skrevet kl. 22:12

Køl og der skal være afhentning fredag og levering mandag? ofte afhentning to forskellige steder i Sthlm, mellem 1-4 paller per uge.

Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 4
Fra  DanEuro Logistic ApS Skrevet kl. 20:44

Hej Morten, jeg vil gerne give dig pris på ovenstående, men ikke over denne side. Du kan ringe til mig på 61404600 eller sende mig en mail på: als@daneuro.dk

Så kan du få alle de priser på fragt du ønsker.

Med venlig hilsen

DanEuro Logistic

Allan Lund Sørensen

Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:50

Hej Morten

Min søn skal ha fragtet 8 Ikeaposer med tøj + 1 cykel fra Stockholm til København. Har du nogen ide om hvad det ca. vil koste ??

m.v.h. Linda Bolinder

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)