Jeg efterlyser en billig fragtløsning mellem stockholm og københavn. Vi sælger dagligvarer hvor nogle af disse er køl, derfor er køl selvfølgelig et krav.
Det variere lidt hvor mange paller der bliver fragtet. Denne uge er det ca. 10 og sidtste uge var det 4.
Derudover vil der nogle gange være brug for at transportere varer den modsatte vej. Vi skal i starten af denne uge sende ca. 8 paller til stockholm og vi skal meget gerne have en billig løsning hurtigt så kom endelig frem hurtigt hvis du kender en eller selv kan forestå denne transport.
har fået tilbud fra Bring på 6.800 hvilket jeg synes er helt ude i skoven!!!
Det er jo svært at kommentere på når du hverken nævner nogen om godsmængde eller service (er der f.eks tale om kurerkørsel)
Du vil ofte se at det kan betale sig at ringe lidt rundt og få nogle tilbud, der kan være rigtigt mange penge at spare. Få altid tidbudet skriftligt med en ALL IN pris så får du ingen overraskelser senere.
Hej Morten, jeg vil gerne give dig pris på ovenstående, men ikke over denne side. Du kan ringe til mig på 61404600 eller sende mig en mail på: als@daneuro.dk