Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Page rank 4 Forside links

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

købte links er altid skod i forh. til seo. og det bliver ikke bedre af at man sidder og udbasunere det offentligt... "big brother is watching you"...;-)

Google vil se naturlige linkprofiler og naturlige linkprofiler får man ikke gennem købte links..

/Ulrik

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 09:43

Er det noget du selv vil sælge eller vil du bare forhøre dig?

Ellers må du da gerne komme med et bud på, hvad du vil have for det.

Der er lidt flere aspekter i det end "bare" PR værdien. Der kunne jo godt komme nogle kunder ud af at ligge på siden med sit link, og ikke kun linkjuice til éns side.

Så det har jo også meget at sige hvor mange besøgende den har og hvilke besøgende det er.

Hvis det er unge under 18år vil jeg nok ikke sælge meget vægmaling eller tapet til dem, men derimod besøgende over 30år ville være gode til min malerbutik Wink

Dbh

Michael Haahr

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 09:46

Hej

Jeg vil gerne sælge

jeg sender dig lige en pm

da jeg ikke vil offentlig gøre sitet her i tråden

men er der andre der vil have et link på sitet vil jeg gerne

have en pm fra jer

Billige seo pakker

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:54

Ulrik - mensbasic.dk:

købte links er altid skod i forh. til seo. og det bliver ikke bedre af at man sidder og udbasunere det offentligt... "big brother is watching you"...;-)

Google vil se naturlige linkprofiler og naturlige linkprofiler får man ikke gennem købte links..

/Ulrik

Det er noget ævl at købte links altid er skod i forhold til SEO. Et link bliver ikke dårligt blot fordi man har betalt for det. Det skal siges at vi ikke benytter os af købte links overhovedet, men jeg bryder mig ikke om den definition du kommer med.

Hvis du kan få et link fra en hjemmeside med en stærk linkprofil og ofte opdateret indhold bliver linket ikke dårligere af at du har betalt for det. Du får heller ikke en unaturlig linkprofil af at købe et par stærke links.

Det vigtigste er at det ikke fremgår på siden at links´ne er købt.

Grunden til jeg aldrig selv kunne finde på at bruge det er risikoen for at ryge helt ud af Googles indeks hvis det blev opdaget. Risikoen er ekstremt lille hvis man ved hvad man har med at gøre, men for vores forretning er det på ingen måde risikoen værd da vi i forvejen ligger super godt på en masse søgeord der har med vores kernekompetencer at gøre.

Jeg vil aldrig råde folk til at købe links, men jeg vil på den anden side heller ikke bilde dem ind at købte links altid er skod.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)