|
Igår tog jeg skridtet udi at explore MySpace... nu har det været buzz´et nok til at jeg måtte forbi. Ret hurtigt kommer man jo omkring endog rigtig mange kendtes MySpace profiler... egentlig skæg nok, indtil jeg så opdager at mange af de kendte slet ikke sidder og adminstrere deres profiler... nope, de har en sekretær hos deres pladeselskab eller en anden kuli til at skrive blogs, svar på mails, add´e venner m.m. Nu siger jeg så ikke det gælder alle kendte... men en mange af dem... tjek eks. Alanis Morrisette...! Så slår det mig... der må da være penge i at være sekretær, ikke kun for kendte, men også de halvkendte eller helt ukendt. et par hundrede i timen eller tre for at opdatere og opretholde en profil....Så kan på en uge have 40 clients...Blot lige en tanke ;-) Lasse Burholt |
Forretningside: Bliv MySpace sekretær
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Det samme er i øvrigt gældende indenfor mange blogs, blandt andet på TV2, hvor det har været diskuteret om det fx i virkeligheden er Anna Pihl, som skriver Anna Pihls blog :-) |
// Jesper Skov
Det har jeg faktisk ikke nævnt noget om ;-) Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Ahh, okay - kan godt være jeg misforstod denne sætning lidt: "(...) at være sekretær, ikke kun for kendte, men også de halvkendte eller helt ukendt. et par hundrede i timen ..." |
// Jesper Skov
|
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem