WEBSITETEKST SKRIVES.. Der er to muligheder: 1. Jeg redigerer, omskriver, retter din tekst. 2. Eller jeg skriver en helt ny tekst. 2 forskellige løsninger og 2 forskellige priser- men begge er gode tilbud. Hvad ønsker du? Jeg skriver på dansk og engelsk. Som sagt er tidsfristen kl.01.00 i nat. Så slå til.. Her på mit website kan du læse mere om hvad jeg står for og hvad jeg kan. Kontakt mig på Amino med en pb og få tilbuddene som begge er fratrukket 1000 kr ift normalprisen. Eller skriv til min mail fmpost@privat.dk Go lørdag-aften. |
Er der prisdumpning i tekstforfatter branchen ?
Hvornår udløber næste tilbud ? og hvormeget kan man spare der ??? Jeg selv venter gerne til det "rette" tidspunkt. Pas nu på det ikke går som hos bl.a. ejendomsmæglerne - køberne venter bare på at "skidtet" skal sættes ned igen
Er I klar over at inflationen i Danmark p.t. er ca. 2-3 % trods lav rente. Men mange andre ting er blevet dyrere bla. rå materialer fødevarer m.m.
Nu er det ikke kun dig Flemming jeg "overfalder" (men venligt ment). Sidst var det Hans med konceptet "bedre billigere tekster" - altså tekster der bliver bedre jo billigere ??? eller er det bare mig der ikke kan fatte ?
Eller er der noigle tekster der kan bliver bedre eller billigere eller hvad ? Det hele bliver måske "bare" bedre og billigere - jo længere man venter.
Skal du så slå til nu Ib ? Nej jeg vil da vente til "bedre tider" Tiden som den går - bliver jo bare bedre og billigere, derfor "billigere bedre tekster".
Ib Abildgaard
Råd & Mal