Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slå til i aften inden kl 01.00 OG SPAR 1000 KR på din nye websitetekst!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

WEBSITETEKST SKRIVES..

Der er to muligheder:

1. Jeg redigerer, omskriver, retter din tekst.

2. Eller jeg skriver en helt ny tekst.

2 forskellige løsninger og 2 forskellige priser- men begge er gode tilbud.

Hvad ønsker du? Jeg skriver på dansk og engelsk.

Som sagt er tidsfristen kl.01.00 i nat. Så slå til..

Her på mit website kan du læse mere om hvad jeg står for og hvad jeg kan. 

www.neozones.dk

Kontakt mig på Amino med en pb og få tilbuddene som begge er fratrukket 1000 kr ift normalprisen.

Eller skriv til min mail fmpost@privat.dk

Go lørdag-aften.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:07
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Er der prisdumpning i tekstforfatter branchen ?Wink

Hvornår udløber næste tilbud ? og hvormeget kan man spare der ??? Jeg selv venter gerne til det "rette" tidspunkt. Pas nu på det ikke går som hos bl.a. ejendomsmæglerne - køberne venter bare på at "skidtet" skal sættes ned igen

Er I klar over at inflationen i Danmark p.t. er ca. 2-3 % trods lav rente. Men mange andre ting er blevet dyrere bla. rå materialer fødevarer m.m.

Nu er det ikke kun dig Flemming jeg "overfalder" (men venligt ment). Sidst var det Hans med konceptet "bedre billigere tekster" - altså tekster der bliver bedre jo billigere ??? eller er det bare mig der ikke kan fatte ?

Eller er der noigle tekster der kan bliver bedre eller billigere eller hvad ? Det hele bliver måske "bare" bedre og billigere - jo længere man venter.

WinkSkal du så slå til nu Ib ? Nej jeg vil da vente til "bedre tider" Tiden som den går - bliver jo bare bedre og billigere, derfor "billigere bedre tekster".

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:15

jeg synes det er ok med tilbud dog vis jeg kun køber for 1000 kr er det gratis vis man køber 100.000 kr spare du 1000 kr derfor vis du skulle lave dette tilbud ville jeg give x antal % i rabat derved er det også godt for dem der køber 100.000 kr.

jeg kunne være så fræk at bestille for 1000 kr men gør det ikke for vil ikke udnytte måske en fejl ,som iværksættere skal man ikke udnytte en overskrift fejl eller lige en regne fejl så hjælper man hinanden.

Hav en God iværksættere weekend Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:38
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Ib,

Jeres brancer er lidt forskellige, idet Flemming ikke er omfattet af forskellige offentlige støtteordninger lige som malere. Her tænker jeg på håndværker-skatte-fradräg, gunstige a-kasseregler og offentlige anlægsbyggerier der er igangsat for at stimulere din branche. Det er måske deri forvirringen består?

Jeg håber for Flemming han får nogle gode faste kunder ved at lave et slagtilbud, men det gør han jo kun hvis kvaliteten er i orden. Prisen fejler i hvert fald ikke noget, så thumbs up her fra.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 19:46
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Tjekker altid tekstforfatteres egen hjemmeside, da man må regne med at dette er standarden for de skrevne artikler. Ofte er deres egen hjemmesiden fyldt med mange grammatiske- og stavefejl.
Denne hjemmeside er bestået med minimale fejl ved et hurtigt kig - og tyder da godt for eventuelle købere :)

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58

@Ib, det er et udslag af at jeg godt kan li at handle, og har passion for at arbejde for iværksættere. Jeg har trykket prisen så meget ned som jeg selv kan tåle. Men malere gør da det samme, af og til?? jeg kender da et par stk i Esbjerg, der er fremme i bussen med tilbud ofte...

@Jesper, det er nemlig rigtigt at tilbud fører til faste kunder- er min erfaring.

@Casper, jeg værdsætter din vurdering af min side. 

@Mikael, hvis du vil bestille tekst, er jeg til at handle med.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:02

Man kan ikke sammenligne nogle brancher nærmeste

Ib har omkostninger til maling og transport hen til stedet

Flemning har andre omkostninger som tekst forfatter

tekstforfatter korrekt har også omkostninger men det er mest i sin egen tid og den er også dyrebar for mange mennesker korrekt en computer bruger strøm og bliver slidt ved at bruge den .

Men i alt vis den ene gav rabat fra en branche vil en anden branche have underskud vis den gav samme rabat.

Korrekt nogle brancher får mere tilskud end andre men det har intet med Ib at gøre det er regering der bestemmer dette .

Men lad nu trådstarter have et supertilbud til alle os iværksættere vi har brug for det alle samme og ved det er gode tekster der bliver skrevet hvad jeg ved , så et super godt tilbud.

Giv ham mange nye kunder og få mere gange i dette super iværksættere liv .

God lørdag aften super dejlige dag for os iværksættere med dette tilbud .

Jeg Vil da gerne bestille men vis bestiller kun en er det jo gratis , jeg vil ikke udnytte din tid, jeg ved ikke rigtigt lige nu hvad jeg har brug med en presse medelles kan man altid bruge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15

er du frisk på at handle- sådan en lørdag aften?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)