|
aglogo
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Efterhånden som flere og flere benytter agloco's viewbar, og konceptet får større succes, vil indtjeningen også stige, idet bedre aftaler indgåes med Google o.a. Men hvorfor skrue det hele så højt op? Kunne fx. $200 pr. måned ikke også friste de fleste..?!! Det er jo en god tur på Hereford med konen/manden, og det vel at mærke som følge af noget du allerede gør i dag = bruger internettet! |
God pointe ![]() Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
![]() Sjovt nok kan du allerede den 22-03-2007 læse det samme indlæg under "Gode websites, bøger, software m.m" i tråden: "Det ny Skype eller You Tube?": Såvel Skype som YouTube blev handlet til milliardbeløb. Brugerne Uden brugerne var såvel Skype som YouTube aldrig handlet til Så stifterne af "A Global Community" stiller et godt spørgsmål: hvorfor Ideen med webstedet er, at værditilvæksten skal komme brugerne Det er gratis at deltage, og det vil det vedblive med at være. Aflønningen sker månedligt dels i form af aktier Så her er en enestående mulighed for gratis at blive medejer i Vær med fra starten i en 100% brugerejet mulighed.
http://www.internetsuper.info/agloco |
Nu ved jeg det er en lidt gammel debat, men fandt tråden da en ny bruger igen kom med helt samme smøre som her. Altså går jeg ud fra at den tekst der kopieres ind må være noget man får udlveret fra Agloco til at smide rundt til alle dem man kender. Nå nok om det, det jeg studsede meget over var at du nævner at AgLoco har et samarbejde med Google, har du noget som helst dokumentation på dette? |
Der er intet belæg for at hævde et særligt forretningssamarbejde mellem Agloco og Google. Siden 4.juni har Agloco Viewbar været tilgængelig. Den indeholder blandt andet en søgefunktion, hvor Google indgår på lige fod med 8 andre firmaer. |