Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Like" og deltag i konkurrencen om et gavekort på 5000 kr.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:

Kæft det er sgu noget lort at bestikke sig til likes. Du vil vel ikke være ham der den upopulære der giver slik folk til at syntes om dig?

det er meget bedre at få dem ved at være en sjov side at syntes om

Ærgerligt at du ser det negative i al ting.

Istedet for at kalde det at bestikke, vil jeg da langt hellere kalde det at være lidt gavmild. Nu leverer folk der klikker; "Synes godt om", jo en glimrende serviceydelse, og vi hos Fashionsiden.dk mener i høj grad det skal belønnes.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

BVLGARI:
Nu leverer folk der klikker; "Synes godt om", jo en glimrende serviceydelse

Kun fordi de gerne vil se den tekst der står under hvor de kan vinde 5000 kr.

Likes som det har ikke samme værdi som hvis du i din shop har like på selve siden. Dét tæller derimod.

At lokke folk til at trykke like på den måde der er som at få dem til at tilmelde sig et nyhedsbrev hvor de kan vinde 5000 kr. De er der kun for pengene og ikke fordi de Like'r din forretning.

Men  hvis det er sådan du driver forretningen så værsgo - jeg klikker ikke like på den måde.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:35

BVLGARI:

Tusinde tak for jeres likes!

Det luner, i denne ellers kolde tid.

Tager meget gerne imod flere likes, og hvis i nu har en side der mangler likes, så må i endelige skrive.

Hvornår kan jeg gøre krav for mine 5000 kr og jeg siger 5000 tak kr

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:40

Boysen:

Hvorfor ikke bare bygge en masse kvalitets indhold og lade brugerne linke til dig?

Du vil vel ikke være en af dem der bliver besøgt, bare fordi du kan en masse smuthuller vel? :)

det er jo det jeg lever af ik sandt?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:06

Mikael christiansen:

Hahaha Mikael du har sgu også humor.

:)

Tilmeldt 19. Mar 11
Skrevet kl. 21:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

BVLGARI:
Nu leverer folk der klikker; "Synes godt om", jo en glimrende serviceydelse

Kun fordi de gerne vil se den tekst der står under hvor de kan vinde 5000 kr.

Likes som det har ikke samme værdi som hvis du i din shop har like på selve siden. Dét tæller derimod.

At lokke folk til at trykke like på den måde der er som at få dem til at tilmelde sig et nyhedsbrev hvor de kan vinde 5000 kr. De er der kun for pengene og ikke fordi de Like'r din forretning.

Men  hvis det er sådan du driver forretningen så værsgo - jeg klikker ikke like på den måde.

Det er vi selvfølgelig klar over, og derfor er "Like funktionen" også direkte implementeret på Fashionsiden.dk

Men mange tak for dine inputs. :)

Tilmeldt 19. Mar 11
Skrevet kl. 22:37
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Den dag du vinder konkurrencen! :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:40

Vis lave en konkurrence sådan her og får et fuldt udbytte af det og får flere aktive facebook fans, må du første have de udfylder lidt felter hvem er din målgruppe

kvinder der bruger mange penge på tøj

kun kvinder kan deltage da det er mest kvindetøj

indkomst skriver skriver de.

Tøjsmag skriver de

hvad bruger de det til tøjet fester hverdags brug.

Skabe sig et image for at blive godkendt af andre mennesker køber man modetø

Jeg må erkende denne kampegne burde målrettes mod kvinder og da det er meste er herre forum må jeg fuldt erkende der er en overvægt i en dette er et problemerne,dog et ved ikke om tilladt at lave kønsopdeling ikke tilladt mænd med når sikkert 50% er mænd i vores samfund er kvindetøj ikke herretøj m erkende tjekket siden der er til mænd dog yderste begrænset udvalg.

Kunne dog være en ide du fik et bedre udvalg så man ikke føler skal vis jeg vinder skal gavekort ikke gå til mig for der kun lidt solbriller lidt pengepunge puha skal godt trænge meget til en penge pung og solbriller

kan være det lyder lidt forvirrende større udvalg vis du havde det synes jeg dog også de skulle udfylde et skema derved lidt mere sikker det er aktive folk .

Jeg tjekket første efter klikket synes godt om , opdaget bagefter at det største udvalg er kvindeting.

Tag det som iværksættere råd så du får lidt mere aktive facebook fans der i sidste ende vil konvertere til kunder, jeg ville blive dybt skuffet når jeg vandt og du kun havde solbriller og pengepung i de tilbud jeg kunne se af webshops på din hjemmeside.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:22

BVLGARI:

Mikael christiansen:

Den dag du vinder konkurrencen! :)

Super da der ikke var meget andet end solbriller og pengepunge og slips til herre i webshops, skal jeg købe mange af det , men jeg kunne også købe en af modekjolerne de klæder mig sikkert meget bedre end kvinderne Smile

PS. lav den evt. lidt mere målrette mod et køn eller få flere vare på disse webshops , kan være en kjole klæder mig udmærket synes nogle , men det er ikke noget jeg går i til hverdag

Tilmeldt 19. Mar 11
Skrevet kl. 15:53

- Tak for inputs, det er noteret.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)