Hey Jeg har et super tilbud til jer på amino Der bliver afholdt en mega fest i aalborg som mange vil huske som den bedste der har været i Aalborgs fest historie :) Hvordan kan han udtale sig om det tænker du :) det er let. Her er facebook side fra den sidste fest Summerparty i Kilden den snakker for sig selv :) Festen blev eks. vise på tv 2 nord videoen kan ses her 2 best as the next will be the best :) Den nye side på face kan ses her Summerparty i Skovdalen Jeg ved ikke hvad reklamer koster men jeg er sikker på at det er det billig En ting er 100 % sikkert de priser de bliver lavet i år vil aldrig blive at finde igen NEVER de er sent ude da de fik en mulighed for at kunne holde denne unikke fest blev beslutningen taget meget sent. Hov dette giver da også lige mulighed for at fortælle at festen afholdes i Skovdalen i Aalborg Den 20-08-2011 Det vil blive lavet hjemmesider over de næste par dage og der vil klart nok også være mulighed for at købe reklame men den som er med som sponsor på nogle at de ting som der er mulighed eks. banner, armbånd, t-shirt, shorts på søde event pige osv. vil få gratis reklame på hjemmesiden. Jeg kan ikke løfte sløret for denne, før den om nogle dages tid da bling :) "den er som sagt ikke færdig" men der arbejdes på høj tryk for at få dette site færdig. Lidt kan jeg sige der vil blive lagt flere 1000 billeder ind og på nogle at de billeder fra den sidste fest har der været over 800 visninger på :) så det er nice hehe For at runde dette af skal vi have en kontakt på Ham i skal snakke med hedder Jens og har tlf 31494952 kontakt@dinpcpartner.dk Ps. Jeg har støttet op om dette projekt med 25000 kr incl moms |
Hej Thomas,
Denne hører til under "Jeg har et godt tilbud til dig".. Så jeg tillod mig lige at flytte den :-)
Held og lykke med dit projekt :)