Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Begynd inden prisen stiger!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har startet en ny hjemmeside (LINK) hvor der er mulighed for at få lagt reklamer ud i form af produkter. Der bliver oprettet en side til dine produkter indenfor den kategori dine produkter ligger i. Ud over dette kan besøgende søge på en vare fx. en trøje eller et par sokker og finde varer sorteret efter pris.

Siden har i øjeblikket haft siden start d. 2. juli haft 469 unikke besøgende. det er i gennemsnit 43 unikke besøgende om dagen. indtil d. 5. juli havde der været 50 unikke besøgende. Statestikken for hjemmesiden er stigende og prisen for reklame komme til at stige - skynd dig derfor at blive tilmeldt inden.

• Jeg giver hermed et tilbud til alle jer amino'er om at komme på min hjemmeside med alle jeres produkter.
  • Prisen for amino'er er 250kr. om månenden uanset antal produkter.

Hvis der er nogle der er interreserede i et evt. få et tilbud eller spørge om flere informationer kan i skrive en email til: Jonathanstoker@stokerdesign.dk

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Stoker:
Siden har i øjeblikket haft siden start d. 2. juli haft 469 unikke besøgende. det er i gennemsnit 43 unikke besøgende om dagen. indtil d. 5. juli havde der været 50 unikke besøgende. Statestikken for hjemmesiden er stigende og prisen for reklame komme til at stige - skynd dig derfor at blive tilmeldt inden

Hvis det ønskes kan der sendes billeder af google analytics :)

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)