Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges::: "gratis" software til start af webshop/hjemmeside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg vil anbefale dig OpenCart istedet. Det er, efter egen erfaring og brug gennem flere år, bedre end de andre gratis løsninger (herunder også selveste Magento)!

Hvis der er problemer med det - og det burde der næsten ikke være - så hjælper jeg dig gerne for et par hundrede. Har flere års erfaring med OpenCart (opsætning, udvikling og brug) så det er intet problem.

Med venlig hilsen
dbstr 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:30

Hej Tom.

Kender et Software, Gratis, Billigt og brugervenligt. Vil hellere end gerne hjælpe med at sætte det op og få shoppen igang. Ligger nemlig inde med et design jeg ikke regner med at få brugt alligevel. PM mig hvis det skulle have interesse. 

MVH. Mads :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 21:12

Hej Tom.

Har du overvejet Magento

Magento er det sidste nye inden for opensource og ecommerce, det er gratis at bruge.  Jeg vil vove den påstand at med Magento har du stort set ingen begrænsninger, det er utroligt SEO venligt, og du kan integrerer paypal med få klik, og vil du have ewire er det også muligt.

Med Magento kan du åbne din e-butik for et meget lille beløb. Der er flere brugere herinde der yder support og kan rådgive. (Ellers findes der et udmærket Dansk Magento forum)

Kan du ikke selv finde ud af opsætning så (igen) er der flere brugere herinde der kan gøre dette for små penge.

http://www.magentocommerce.com/

Enjoy !!!

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:17

Tom :
Jeg søger en gratis eller næsten gratis brugervenligt webshop software eller andet program som kan bruges til mit behov.

Jeg har købt et nyt domæne hvor jeg skal sælge meget få forskellige produkter. Max 5.

Udmiddelbart synes jeg ikke at jeg vil satse de store penge på det i starten da jeg gerne vil se det an først.

Så findes der en webshop software eller ligende som er nemt at finde ud af....

Hvis du ikke skal sælge mange produkter vil jeg også klart anbefale Prestashop.

Det er gratis - og nemt at gå igang med.

Jeg har erfaring med Dandomain, osCommerce og Virtuemart, og Prestashop har klart været det nemmeste at arbejde med - jeg kender dog ikke til Magento, men på de kommentarer jeg har set tidligere på Amino, virker det som om, at det er et mere komplekst system end Prestashop.

Med Joomla og Virtuemart kan man lave nogle virkelig fede shops - men igen vil jeg mene det er overkill, hvis du kun skal sælge 5 produkter.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:54
stemmer også klart for prestashop. den er let at bruge og gratis.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 16:57

Ja, Prestashop og Opencart kan næsten ikke gå galt. Magento er super cool, men efter min mening lidt mere krævende for en shopnoob.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)