Er næsten sikker på det ikke er lovligt i forhold til deres betingelser at videresælge licenser.
Du kan ligeså godt købe licensen selv, det koster selvfølgelig ca. 1500kr men det kan du vel trække fra i dit firma alligevel? Hvis det produkt de har lavet er så godt - hvorfor vil du så ikke betale for det?
Vi kan ikke arbejde gratis i denne verden.
Alternativt kan du forsøge at finde en programmør i Østen på elance.com, som måske kan kode det for dig lidt billigere end hvad de tager for en licens.
Held og lykke med din shop :-)
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Det er lige præcis et super godt produkt, derfor vil jeg gerne købe en seriekode. Det er skam ikke fordi jeg ikke vil betale for deres produkt, nej, jeg vil bare gerne spare nogle penge her i opstarts fasen.
Jeg læste et tidligere indlæg hvor en gut tilbød koden, den er dog solgt nu. Derfor tænkte jeg om der var andre der havde sådan en kode til salg.
Jeg må indrømme at jeg ikke har læst deres betingelser for hvorvidt man må videre sælge deres koder.
Hvis du er I opstartsfasen kunne jeg forestille mig, at netop dette modul ikke er så vigtigt i forhold til alt det andet.
Jeg driver ikke selv en webshop, så kan ikke udtale mig om det men kunne forestille mig, at det var bedre at ofre penge og tid på vare, design og markedsføring.
At få det her modul kan måske optimerer dine salg med nogle procenter 0-10% men det kan først mærkes når du har kunder i butikken.
Håber der kommer en webshop sagkyndig forbi og giver nogle råd også :-)
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.