Jeg har for nyligt overtaget dette affiliate-site, og har brugt lidt tid på at modificere temaet en smule. Jeg kan dog ikke gennemskue, hvordan jeg skifter baggrunden ude i modulerne til højre, som ser således ud på nuværende tidspunkt:
Jeg vil gerne sætte følgende billede ind ...
... så jeg altså får en fortsættelse af sidens baggrundsmønster ind i modulerne. Jeg har photoshoppet mig frem til det ønskede resultat, som kan ses nedenfor, så I ved, hvad jeg præcist har tænkt mig.
Er der nogen, der vil give mig en hjælpende hånd? I så fald vil jeg være dybt taknemmelig.
umiddelbart s¨ser det ud som om at baggrunden som du ønsker skiftet er en del af modulet eller "knappen" altå det mellem modulerne.
Måske skulle du tjekke i din billlede mappe.. det kunnne være du fandt et billede af et modul eller en knap som du kunne ændre farven på i photoshop så du fik det ønskede resultat :-)
Jeg antager det er sådan pga gradingen på det konkrete område :-)
Mvh Omar
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Du skal ind og have fat i dette billede http://bredbandoversigt.dk/wp-content/themes/intrepidity/images/back-sidebar-title.jpg
Udfordringen er at det er et billede for sig, så striberne kommer ikke til at passe sammen med striberne i baggrunden. En mulighed er at lave transperante pixels der hvor du ønsker at se baggrunden. Det kan måske lade sig gøre.
Men det jeg egentlig ville sige er, at designmæssigt synes jeg det er en dårlig løsning. På det du har vedhæftet virker bjælkerne faktisk modsat, og man opfatter ikke "Søg" og "Navtigation" som overskrift for det efterfølgende.