Jeg har altid været meget tilfreds med PostDanmark. I hvert fald hvad angår leverings-sikkerhed. Men jeg synes den sidste måneds tid, at der går "ged" i rigtige mange forsendelser. Rent faktisk oplever jeg nu, at de færreste pakker når frem dagen efter. Se f.eks. denne T&T: Dato Kl. Registrering Sådan ser så godt som over halvdelen af mine forsendelser ud, hvilket er et problematisk, da jeg har mange hasteopgaver, hvor leveringsdagen er en væsentlig faktor. Nogle gange ser jeg endda, at pakken er rykket til den modsatte ende af landet inden den bliver leveret, med endnu en leveringsdag til følge... Jeg kan jo også gøre det simpelt og udvide min leveringstid med 2 dage for at være sikker, men igen, så er det desværre ofte et konkurrence-parameter indenfor min branche, hvorfor jeg uden tvivl vil miste ordrer. Men omvendt så vil det nok også ske, hvis den ustabile levering fortsætter... Andre, der oplever det samme med PostDanmark eller er jeg bare hamrende uheldig? Eller måske posten kun kan lide firkantede pakker..?! |
Som bekendt bringer Postdanmark ikke pakker ud lørdag/søndag. Check kalenderen - den er kommet til pakkecenteret lørdag, og til posthuset mandag - det er der vel ikke noget at sige til?