Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis: Søger praktikplads i Midtjylland indenfor kategorien Online markedsføring!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg brænder for Online markedsføring og søger derfor en 4 ugers praktikplads indenfor denne kategori!

Som overskriften siger, så vil jeg gerne tilbyde min arbejdskraft gratis i 4 uger til en virksomhed i Midtjylland, da jeg selv er bosiddende i Horsens.

Så hvorfor ikke udnytte dette??

Hvad kan jeg tilbyde:

Jeg er uddannet markedsføringsøkonom og har efterfølgende læst en Bachelor in International Sales and Marketing Management. Men det jeg brænder allermest for, er Online markedsføring, som er målbart og flytter salget. Jeg kan derfor tilbyde en god kombination og forståelse for traditionel marketing og Online marketing.

Hvilke virksomheder:

Alt har interesse, skriv eventuelt lidt om virksomheden i kommentarfeltet og hvilke udfordringer der er. Men det kan være alt fra en enkeltmandsvirksomhed til mellem og store virksomheder.

Emner jeg gerne vil arbejde med:

SEO, SEM, Google Adwords, Google Analytics, Facebook aktiviteter/ strategi/ annoncering/ markedsføring, website, osv..

Skriv gerne i kommentarfeltet!

Jeg vil ikke komme med en lang historie her, da jeg hellere vil sende en konkret ansøgning.

Tjek eventuelt min blog, som er min online legeplads; http://lets-face-it.dk

Skriv en mail adresse + info i kommentarfeltet, så kan jeg sende en ansøgning og CV.

Jeg ser frem til at høre fra jer!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)