Hej Aminoer! Her til morges, da jeg tjekker min mail, opdager jeg, at en ordrebekræftelsen fra siden www.zavvi.com var sendt til min mail. Først tænker jeg, at det må være den nye ps3 controller, som jeg har bestilt for lang tid siden endelig er på vej til min dør, men næææh nej. Jeg har tilsyneladende bestilt en fuldstændig ukendt film/serie. Mine personlige oplysninger er blevet brugt til bestillingen. Bestillingen fandt sted kl. 05.52 i morges, hvor jeg sov og min computer var slukket! Jeg forsøgte desperat at lukke ordren, men uden held, da jeg får en mail en time senere, at min "cancellation" failede, fordi den var blevet gjort klar til at blive sendt. Hvad foregår der?? Nogen som har haft lignende oplevelser? Indtil videre har jeg smidt dem to mails, hvor jeg spørger om de tager pis på mig, eller hvad fanden de har gang i. Der er ikke blevet trukket nogle penge fra min konto (ENDNU) Håber I vil give mig et godt råd, som jeg kan bruge fremadrettet, hvis de ikke indser, at det ikke er mig, som har foretaget den ordre. /Simon |
Sleepwalking gone wild.
Står der noget om et beløb?
Ofte kan man også se hvilken betalingsmetode der er valgt og nogen gange de 4 sidste cifre på kortnummeret der i så fald er blevet brugt.