Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger iværksætter i Storkøbenhavn til at dele kontor med!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle

Søger 2-3 andre iværksætter at dele et kontor i Storkøbenhavn med, nogle der bliver fristet?

Lidt om mig:

Er 18 år, arbejder med 2 webshop iblandt superstyle.dk og andre webprojekter. 

Ville gerne have et kontor i storkøbenhavn, men ellers ret flexibel. Nogle andre der søger dette? Kunne både give god sparing + spare nogle penge på et kontor.

Skriv til mig på PM, Skype: Lykkemedia eller msn: LasseLykke@hotmail.com

Mvh Lasse

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse,

Jeg anbefaler dig at gå ind på Aminos lokalebørs. Der igennem fandt jeg frem til det kontorfællesskab jeg sidder i.

Søg eventuelt efter et kontorfællesskab henvendt til nystartede iværksættere - Det plejer at være billigere. Jeg giver selv 1.000 DKK/måneden for et skrivebord, internet og hvad der ellers hører til :-)

Du ønskes held og lykke.

Mvh. Frederik

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 20:18

Frederik Grønholdt Petersen:

Hej Lasse,

Jeg anbefaler dig at gå ind på Aminos lokalebørs. Der igennem fandt jeg frem til det kontorfællesskab jeg sidder i.

Søg eventuelt efter et kontorfællesskab henvendt til nystartede iværksættere - Det plejer at være billigere. Jeg giver selv 1.000 DKK/måneden for et skrivebord, internet og hvad der ellers hører til :-)

Du ønskes held og lykke.

Mvh. Frederik

Tak for rådet, har kigget og der ikke noget som lige passede med prisen, som ikke var blevet udlejet.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 22:58

Søger kontorplads til omkring 1000 per måned, max. 1 måneds opsigelse og ingen depositum. Er det helt umuligt, at finde noget? Har kun fundet et sted til de krav, men alt var optaget.

Er det bare mig, der er skør og tror jeg kan finde noget, der svarer til det?

Mvh Lasse

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 23:05

Mastervind

Hvis du finder flere eller finder en plads evt et dobbelt kontor så er jeg interesseret gerne i området omkring Taastrup. Jeg skal primært bruge kontoret middag - aften.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:29

http://laoficina.dk/kontorplads/priser-og-betingelser/  <- det koster lidt mere end dit budget, men hvis mit job ikke var så kontor-tungt ville jeg bestemt overveje det :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 02:08

Hvis du støder på noget så kontakt mig gerne på PB

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)