Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Juridisk hjælp

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at søge lidt efter hvordan man kunne få gratis/billig advokatbistand.

Jeg er kommet frem til at man på ret-raad.dk kan stille gratis spørgsmål skriftligt og at der på startvækst findes arrangementer en gang imellem hvor man kan møde op og snakke med en advokat i ca 15 minutter.

Det er dog ikke helt nok for mig, jeg er ikke engang sikker på at min forretnings model holder juridisk og jeg skal have retter et udkast til en kontrakt som jeg selv har lavet.

Derfor vil jeg gerne høre jer, om nogen af jer kan anbefale en (helst billig) advokat. Hvis man først gratis kan forhøre sig nogenlunde om prisen og om konceptet overhovedet kan lade sig gøre, ville det også være et stort plus.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:23

Hos Ageras kan du helt gratis og uforpligtende få 3 tilbud fra revisorer, der kan hjælpe dig med registrering af CVR-nummer, momsregistrering m.m. Klik her!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror aldrig jeg har hørt om en billig advokat.. :-) Hvis man får en regning på under 40K, skal man smile ;-)

Men en anden idé...

JohnLock:
konceptet overhovedet kan lade sig gøre, ville det også være et stort plus.

Måske kan et af væksthusene måske hjælpe dig med den del? Fx væksthus sjælland.

Jeg kender ikke ret meget til dem.. De kan helt sikkert ikke hjælpe dig med din kontrakt, men de kan måske nok give dig lidt sparring om din idé, og hjælpe dig godt igang :-)

Jeg har kun hørt om væksthusene fra andre, jeg har aldrig selv været i kontakt med dem :-) Men nået må de da kunne bruges til... :-)

Tilmeldt 11. Jul 11
Skrevet kl. 20:57

40.000? Wow. Jeg håber virkeligt jeg kan få det billigere.

Anyway, inde på væksthusenes hjemmeside kan jeg se at det næste arrangement er i slutningen af august.

Normalt er jeg ikke super utålmodig, men jeg vil helst gerne vide inden slutningen af august, om jeg skal starte egen virksomhed eller hvis det er juridisk umuligt, om jeg skal læse videre.

Det kunne være super hvis nogen kender en advokat som man kan få lov at snakke bare en lille smule med (og få vurderet om det hele er muligt) inden man betaler hele summen og får kontrakten revideret

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25

JohnLock:
40.000? Wow. Jeg håber virkeligt jeg kan få det billigere.

Haha... Sidst vi skulle have udarbejdet nogle betingelser til et site, vi er ved at lave, fik vi en estimering på cirka 15.000 kr.. Og vi havde virkeligt budgetteret med det - indtil der måneden efter dumpede en lille regning ind på 45K + moms :-)

Tjaaa - de får så nok ikke lige flere ordre fra os.. Men alligevel :-)

JohnLock:
Anyway, inde på væksthusenes hjemmeside kan jeg se at det næste arrangement er i slutningen af august.

Jeg kender det kun, fra hvad jeg har hørt fra andre - men tror bare du kan ringe til dem - mener de har konsulteter du kan mødes med gratis :O Prøv at fange dem :-)

Og mht Advokater - min sidste erfaring siger mig da, at man nok skal prøve at få deres "tilbud"/estimering på skrift... :-) Det fik vi ikke..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48

JohnLock:
Det kunne være super hvis nogen kender en advokat som man kan få lov at snakke bare en lille smule med (og få vurderet om det hele er muligt) inden man betaler hele summen og får kontrakten revideret

Ved ikke hvor i landet du er fra.. Men helt tilfældigt faldt jeg lige over denne event.. Måske noget for dig.. ?

Tilmeldt 11. Jul 11
Skrevet kl. 16:00

Hmm, stadigt lidt lang tid at trække den uden at kunne lægge planer.

Men jeg vil helt sikkert prøve at ringe til vækst huset i morgen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15

JohnLock:

Hmm, stadigt lidt lang tid at trække den uden at kunne lægge planer.

Men jeg vil helt sikkert prøve at ringe til vækst huset i morgen.

Kanon :-) Du må meget gerne melde tilbage om de er noget værd ;) Er lidt nysgerrig :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)