Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grrrrum brummm...stop nu lille mave :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har lagt mærke til at min mave for nogle uger  siden er begyndt brumme, mens jeg sidder i møder med folk . synes den er ved få en dum vane .(piniligt)

Kender I til problemet og ikke mindst løsning på det ?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 11:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

hvad har det med iværsæteri at gøre.....

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:28

ASP.NET:
Jeg har lagt mærke til at min mave for nogle uger  siden er begyndt brumme

Det er normalt ikke maven der brummer men luft i tarmene, som oftest kan en tur på det lille hus afhjælpe problemet :)

Best regards

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33

ASP.NET:

Kender I til problemet og ikke mindst løsning på det ?

Hej

Som før skrevet, så er det tarmene. Problemet er at når man er van til at spise på samme tidspunkt, så vil ens mave tarmkanal begynde at arbejde på det tidspunkt.

Det er sådan at når man spiser, så vil tarmene begynde at bevæge sig. Og det kan tit høres som en rumlen. Det gamle udtryk med at maven knurrer.......

Noget af det som man kan gøre, er at dyrke motion, spise en mere fiberrig kost. Men også at man spiser morgen middag og aften, samt et par enkelte mellem måltider. Sådan at man holder tarmene fyldte..Da de så ikke larmer så meget.

Men spørgsmålet er også om du har lavet nogle ændringer i dit liv på det sidste. Og om du evt er mere stresset, for det kan også gøre det.

/Kenneth

Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

hvad har det med iværsæteri at gøre.....

Meget og alligvel ikke noget ;)

Har oprettet tråden under "valg frit"

NB: Det har ikke med toilet gøre..:)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:42

ASP.NET:

NB: Det har ikke med toilet gøre..:)

Det har det både og, en ordentlig herre "bøvs eller den anden vej afhjælper problemet ;) ved godt at det som regel ikke er fordi man skal på toilettet og dog medmindre de andre mødedeltagere er MEGET frisindede........ Surprise

Best regards

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 11:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

griner det er simpel hen for sjovt.....tænkt at så mange rådgiver en i medicinske problemer og endda mænd... wow.....jeg troede at så snart man er små syg/fejler bare lidt så går spørger man konen  ;)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

parterapeuten:

griner det er simpel hen for sjovt.....tænkt at så mange rådgiver en i medicinske problemer og endda mænd... wow.....jeg troede at så snart man er små syg/fejler bare lidt så går spørger man konen  ;)

Hvad ved kvinder om herre prutter.....Kvinder render kun rundt og små fiser, med den dertil hørrende lugt, som hunden får skylden for.

Men ellers er det faktisk et seriøst problem, som rigtig mange mennesker har. Og når det er til gene for at man kan arbejde optimalt, så har det jo noget med ens virke som iværksætter eller andet at gøre.

Nu ved alle kvinder jo ikke alt om sundhed, og der findes faktisk rigtig mange kompetante mennesker her, som kan komme med nogle inputs til dette. Og tænker jeg mig lidt om, så er der jo også en her med et fitness center, en der træner meget og går op i sin krop, samt en tidligere soldat. Med de dertil hørrende kurser i førstehjælp og forbyggelses kurser.

Og så findes der faktisk nogle her der ikke har en kone......Men ok så er der mor. Men så står den på kamillethe med citron og honning, og det er altså ikke til at få ned, uden at der er rom i....Og det kan mor så ikke lide at man gør.

/Kenneth

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:33

Som andre her i tråden skriver, har det sandsynligvis en sammenhæng med din kost. Prøv evt. at føre en logbog over alt hvad du spiser og hvilke dage/møder, du har mavebrummen. Herved kan du sikkert finde årsagen i løbet af 1-2 måneder.

Jeg har brugt samme teknik i forbindelse med løb (hvor problemet var værre end mavebrummen...) med stor succes (FYI: det var rugbrød der var synderen).

/JG

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)