griner det er simpel hen for sjovt.....tænkt at så mange rådgiver en i medicinske problemer og endda mænd... wow.....jeg troede at så snart man er små syg/fejler bare lidt så går spørger man konen ;)
Hvad ved kvinder om herre prutter.....Kvinder render kun rundt og små fiser, med den dertil hørrende lugt, som hunden får skylden for.
Men ellers er det faktisk et seriøst problem, som rigtig mange mennesker har. Og når det er til gene for at man kan arbejde optimalt, så har det jo noget med ens virke som iværksætter eller andet at gøre.
Nu ved alle kvinder jo ikke alt om sundhed, og der findes faktisk rigtig mange kompetante mennesker her, som kan komme med nogle inputs til dette. Og tænker jeg mig lidt om, så er der jo også en her med et fitness center, en der træner meget og går op i sin krop, samt en tidligere soldat. Med de dertil hørrende kurser i førstehjælp og forbyggelses kurser.
Og så findes der faktisk nogle her der ikke har en kone......Men ok så er der mor. Men så står den på kamillethe med citron og honning, og det er altså ikke til at få ned, uden at der er rom i....Og det kan mor så ikke lide at man gør.
/Kenneth