Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner indenfor skønhedsbranchen søges i Aalborg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Kunne du tænke dig at åbne din egen forretning i Aalborg midtby? Og har du erfarring indenfor skønhed eller modebranchen? -Så kan det være at du kunne være interesseret i at starte en butik op i fællesskab.

Jeg driver til dagligt en webshop indenfor skønhedsbranchen og går i tankerne om at starte op med en fysisk butik. I den forbindelse søger jeg en der også har en interesse i at starte butik op som kan supplere mine produkter.

Det kunne bl.a. være brancher indenfor:

Kosmetolog
Frisør/extensionist
Skønhedsprodukter
Modetøj
Smykker
Dame/pige sko 
Og lignende brancher... 

Fordelen ved at starte 2 forretninger op i samme butik er, at vi er 2 om at dele om udgifterne samt husleje og derudover tror jeg på at det vil kunne trække flere kunder til hvis butikken rummer flere varer/ydelser inden for samme branche.

Hvis det har din interesse eller hvis du kender en der kunne være interesseret, så send mig en mail, så kan jeg uddybe hvad min forretning sælger :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 22:54

Du kan prøve at kontakte den private kosmetolog skole art of style i aalborg. De skulle efter sigende have et stort netværk og være flink til at hjælpe med kontakter. 

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:59

Tak, det er helt sikkert en mulighed der skal prøves af :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 23:04

Jeg kender dem kun fra kontakten min kæreste har haft med dem, i forbindelse med skolestart til august. Igennem hele forløbet har de været utroligt i møde kommende og de gange der har været noget, de har været i tvivl om, har de undersøgt det med det samme. Til deres introkurser viste de kun et lille udpluk, af deres mange samarbejdspartnere- der var mange flotte referencer! 

Der er ikke så meget bureaukratisk pjat derinde! 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)